forvirret efter SA??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.635 visninger
5 svar
0 synes godt om
9. juni 2015

Anonym trådstarter

Heej alle sammen )  jeg har lige været så uheldig at fået en SA :/

jeg begyndte at pletbløde mandag den 25 maj. Men det stoppede så om aftene og der havde min kæreste og jeg ubeskyttet samleje, dagen efter bløder jeg så igen og får en SA tirsdag aften. Jeg blødte omkring 8-9 dage (der forsvandt alle symptomerne på graviditeten, som ømme bryster, knur i maven osv.) vi har så haft ubeskyttet samleje hver dag lige siden og her den 1-2 juni begynder mine bryster at blive ømme igen og jeg har misted lysten til at spise (det gjorde jeg også sidste gang jeg blev gravid). Men mit hcg er ikke helt nede på nul endnu. Så jeg kan hverken få det til at passe at jeg er gravid igen eller er ved at få menstruationen? Nogen der ved om det ene eller det andet kan lade sig gøre inden for så kort tid? Det er ca. 14 dage siden jeg aborterede og dervar jeg omkring 5-6 uger henne ..

hilsen den forvirrede! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

Boble123

Jeg havde en MA for 3 måneder siden. 

Mit HCG har været riiiigtig lang tid om at falde, og her efter 3 måneder kan jeg stadig få en meget svag streg frem få en g-test. 

Jeg er blevet fulgt med blodprøver et par gange, for at udelukke en ny graviditet. 

Selvom jeg har haft HCG i kroppen har jeg stadig fået min mens. Cyklus har ikke været helt regelmæssig, men mens er kommet +- et par dage i forhold til min normale cyklus før graviditet. Jeg ved ikke om det er normalt, jeg har ikke selv kunne finde noget om det på nettet. 

I forhold til en ny graviditet med HCG i kroppen kan jeg desværre ikke hjælpe, men jeg har læst både for og imod. 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym trådstarter

Boble123 skriver:

Jeg havde en MA for 3 måneder siden. 

Mit HCG har været riiiigtig lang tid om at falde, og her efter 3 måneder kan jeg stadig få en meget svag streg frem få en g-test. 

Jeg er blevet fulgt med blodprøver et par gange, for at udelukke en ny graviditet. 

Selvom jeg har haft HCG i kroppen har jeg stadig fået min mens. Cyklus har ikke været helt regelmæssig, men mens er kommet +- et par dage i forhold til min normale cyklus før graviditet. Jeg ved ikke om det er normalt, jeg har ikke selv kunne finde noget om det på nettet. 

I forhold til en ny graviditet med HCG i kroppen kan jeg desværre ikke hjælpe, men jeg har læst både for og imod. 

Ja, det hele virker bare så rodet efter sådan en tur.. 
Og det gør mig bare virkelig i tvivl, når mine bryster begynder at blive ømme igen, når alle symptomerne var forsvundet..

men har selv også læst så meget forskelligt, så synes det er svært at forholde sig til noget konkret..  

Jeg skal have taget en blodprøve igen her på fredag, så må jeg se om det stiger eller er faldende. I fredags sagde sygeplejersken, at det lå på 65 eller var det 45... 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Boble123

Mit tal lå på 30 da jeg fik mens første gang 6 uger efter udskrabning, og så har det bare været utroligt lang tid om at falde herefter. 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Heej alle sammen )  jeg har lige været så uheldig at fået en SA :/

jeg begyndte at pletbløde mandag den 25 maj. Men det stoppede så om aftene og der havde min kæreste og jeg ubeskyttet samleje, dagen efter bløder jeg så igen og får en SA tirsdag aften. Jeg blødte omkring 8-9 dage (der forsvandt alle symptomerne på graviditeten, som ømme bryster, knur i maven osv.) vi har så haft ubeskyttet samleje hver dag lige siden og her den 1-2 juni begynder mine bryster at blive ømme igen og jeg har misted lysten til at spise (det gjorde jeg også sidste gang jeg blev gravid). Men mit hcg er ikke helt nede på nul endnu. Så jeg kan hverken få det til at passe at jeg er gravid igen eller er ved at få menstruationen? Nogen der ved om det ene eller det andet kan lade sig gøre inden for så kort tid? Det er ca. 14 dage siden jeg aborterede og dervar jeg omkring 5-6 uger henne ..

hilsen den forvirrede! 

Efter min SA gik der 3 uger før jeg havde ægløsning igen og blev gravid.. Så det kan godt lade sig gøre at du er gravid igen.. 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym trådstarter

Tøs85 skriver:

Efter min SA gik der 3 uger før jeg havde ægløsning igen og blev gravid.. Så det kan godt lade sig gøre at du er gravid igen.. 

Oki. Fik du så nogle symptomer kort efter eller hvordan? For mine bryst blev ømme igen, næste lige efter jeg var stoppet med at bløde.. Og nu er jeg begyndt at blive lidt træt igen, ikke lige så slemt som da jeg var gravid, men tæt på :s 

Det er irrterende man ikke kan stole på graviditetstest når man har hcg i kroppen! xD gider ikke at gå uvidende! ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.