Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej.
Jeg ved godt at der er så mange tråde ligesom denne. Men vil meget gerne høre jeres mening om det ligner en dreng eller pige?
Scanninger er fra da jeg var 13+3. Ved godt man normalt siger at det først kan ses efter uge 14.
på forhånd tak
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg tror det er en DRENG :-)
Har i fået noget afvide??
Jeg tror også at jeg vil sige en dreng
Jeg kan godt se det er et par uger gammelt, men jeg gætter på en dreng.
Gætter også på en dreng
Jeg har lige været til kønsscanning og der fik jeg af vide at hvis "tappen" vender nedad, så er det en pige. Hvis "tappen" vender opad, så er det en dreng. Jeg er bestemt ikke sikker men jeg venter en pige med 100 % sikkerhed... og mit billede af lille pigen... ligner det der RET meget!
Hvornår får du besked?
Hilsen Malou
Hej. Var til scanning d 19 juni. Og der var hun meget i tvivl om det var en dreng eller pige. Men skal til scanning igen på torsdag hvor jeg er 19+3 så håber jeg at de kan se det
np89 skriver: Hej. Var til scanning d 19 juni. Og der var hun meget i tvivl om det var en dreng eller pige. Men skal til scanning igen på torsdag hvor jeg er 19+3 så håber jeg at de kan se det
Hvor spændende... skriv endelig herinde hvad de siger
Har helt glemt at skrive på grund af ferie mm. Men det er en lille pige . Det viste den sidste scanning
np89 skriver: hej. Jeg ved godt at der er så mange tråde ligesom denne. Men vil meget gerne høre jeres mening om det ligner en dreng eller pige? Scanninger er fra da jeg var 13+3. Ved godt man normalt siger at det først kan ses efter uge 14. på forhånd tak
Vil sige en boy
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128