skidt billede.. køn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.683 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2015

Anonym trådstarter

Har dette billede fra uge 14, nogle der har et gæt på køn? fik ikke det bedste billede med fra NF af, og kan ikke se mig ud af scanningsbilleder selv.. Mon nogle af jer kan, eller er det helt umuligt på dette billede? .

Knus en der har svært ved at vente til MD den 22 juli

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juni 2015

Ayasmor

Anonym skriver:

Har dette billede fra uge 14, nogle der har et gæt på køn? fik ikke det bedste billede med fra NF af, og kan ikke se mig ud af scanningsbilleder selv.. Mon nogle af jer kan, eller er det helt umuligt på dette billede? .

Knus en der har svært ved at vente til MD den 22 juli

Det er desværre helt umuligt på det billede for at kunne se kønnet, som oftest ikke kan tolkes entydigt allerede til nf, skal det være et billede, hvor det er taget nedefra, imellem benene.

Enten er det tålmodigheden, der skal findes frem indtil MD (hvor der er mulighed for, at kønnet fortsat ikke kan ses pga. Babys stilling) ellers skal i betale jer fra en kønsscanning

tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

9. juni 2015

Anonym

Man kan ikke se det, på de billeder og det er ikke sikkert de kan eller vil se det ved md, bare så du ikke bliver skuffet hvis det er  

Anmeld Citér

9. juni 2015

SandraXOXO

Det der billede viser jo ikke kønnet, så hvis nogen svare vil det være rent gæt  Køb en kønsscanning hvis i vil vide kønnet. Kun en ud af tre gange har de kunne se kønnet på mine børn ved md. Og så var de ikke engang helt sikre. Med en kønsscanning er man lidt mere på den sikre side. 

Anmeld Citér

9. juni 2015

SofiaMik

Jeg gætter en pige. Man siger at hvis der er en tap der følger rygraden så er det en pige, hvis den peger op ad så er det en dreng.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.