Ve-drop vs. ikke ve-drop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juni 2015

DortheL

Jeg er nysgerrig. Jer der har prøvet at føde med og uden ve-drop. Har I kunnet mærke forskel på veerne?

Nogle siger, at veerne er markant værre, når man får ve-drop. 

Første gang jeg fødte, fik jeg ve-drop. Jeg er nu gået tre dage over termin, og er smadder spændt :-) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

CarinaSB

DortheL skriver:

Jeg er nysgerrig. Jer der har prøvet at føde med og uden ve-drop. Har I kunnet mærke forskel på veerne?

Nogle siger, at veerne er markant værre, når man får ve-drop. 

Første gang jeg fødte, fik jeg ve-drop. Jeg er nu gået tre dage over termin, og er smadder spændt :-) 

jeg fik ve-drop med den første men ikke nr 2 .. jeg vil sige at min krop bedre kunne arbejde da jeg ikke havde .. for jeg havde længere pause imellem mine veer da jeg ikke havde drop :)

Anmeld Citér

8. juni 2015

Benjamins'mor

Jeg synes veerne var værst med min søn da jeg fik ve-drop, med min datter fik jeg ikke ve-drop og der gjorde det ikke nær så ondt, 

Anmeld Citér

8. juni 2015

StephanieNajim

Jeg fik ikke ve-drop første gang med min datter, fik det anden gang da jeg skulle have mine drenge, jeg mærkede ingen forskel på fødslerne ☺

Anmeld Citér

8. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Min krop lavede psyko vestorm af sig selv under første fødsel. Under anden fødsel fik jeg ve-drop fra start til slut og veerne var helt kontrollerede og fødslen var perfekt så jeg er fan

Anmeld Citér

9. juni 2015

alenemor42

Jeg har fået ve drop 2 ud af 3 fødsler. ... og av for filan  ... tror det er fordi de kommer massivt og med præcist interval, her sidste gang valgte jeg dog at få epidural også. ..... årh det er fantastisk bedøvelse.... kun kun se jeg havde veer på monitoren 

Anmeld Citér

9. juni 2015

lineog4

Jeg fik vedrop i min første fødsel og det eneste minus jeg kan huske er jeg så ikke kunne blive i det dejlige varme vand.

Husker det også som veerne så var regelmæssige, hvor jeg i de andre fødsler har haft henholdsvis vestorm og veserier agtige med 2-3 forholdsvis korte veer, men uden pause.

tilgengæld gik de 3 andre fødsler betydeligt hurtigere, og husker dem derfor som nemmere, mere smertefulde (ikke den ene) men nemmer2

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.