Er det en dreng..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.498 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. juni 2015

Os&lilledig

Vi var Idag til Kønscanning. Vi fik afvide at det var en dreng. Nu har min kæreste nærstuderet billed og internet og hun er pludselig i tvivl om det nu ER en dreng..? Hvad siger i..? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Carina:-)

Jeg er vildt dårlig til at tyde de der skanningsbilleder,men synes det ligner de billeder jeg har set af drenge for med piger plejer der at være streger :)

Og lækkert navn i har valgt  til ham :)

Anmeld Citér

8. juni 2015

God-mor

Os&lilledig skriver:

Vi var Idag til Kønscanning. Vi fik afvide at det var en dreng. Nu har min kæreste nærstuderet billed og internet og hun er pludselig i tvivl om det nu ER en dreng..? Hvad siger i..? 

Det er helt sikkert en dreng. Kan da se noget mellem benene  Stort tillykke 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Os&lilledig

Carina:-) skriver:

Jeg er vildt dårlig til at tyde de der skanningsbilleder,men synes det ligner de billeder jeg har set af drenge for med piger plejer der at være streger :)

Og lækkert navn i har valgt  til ham :)

Ja så skulle der være 2-3 streger. Men det mener min meget nervøse kæreste at hun pludselig kan fornemme 

Anmeld Citér

8. juni 2015

ninibadini

Os&lilledig skriver:

Ja så skulle der være 2-3 streger. Men det mener min meget nervøse kæreste at hun pludselig kan fornemme 

Det er vel ikke noget at være nervøs for  Jeg synes nu også det ligner en dreng. Ellers får I jo snart en second opinion til md.

Anmeld Citér

8. juni 2015

Krussedulle

Os&lilledig skriver:

Syntes absolut at det ligner en dreng  stort tillykke med det!

Anmeld Citér

8. juni 2015

Carina:-)

Os&lilledig skriver:

Egentligt lidt sødt at hun sådan sidder og studere billedet og bliver i tvivl . 

Trøst hende med at du bliver skannet igen og så har I 2 der siger det samme ( måske :) 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Os&lilledig

Carina:-) skriver:

Egentligt lidt sødt at hun sådan sidder og studere billedet og bliver i tvivl . 

Trøst hende med at du bliver skannet igen og så har I 2 der siger det samme ( måske :) 

Hun ønsker sig den dreng så inderligt, at hun er helt i panik over, hvis det ikke er den dreng alligvel :p

Anmeld Citér

9. juni 2015

JH12

Det ligner helt bestemt en dreng 

Anmeld Citér

9. juni 2015

Os&lilledig

JH12 skriver:

Det ligner helt bestemt en dreng 

Pigerne ligner vist drengene i 14+, men at man skulle kunne se en bule bag den lyse streg. Og at der skille være 2-3 lysende streger med en pige og kun 1 med en dreng  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.