Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi var Idag til Kønscanning. Vi fik afvide at det var en dreng. Nu har min kæreste nærstuderet billed og internet og hun er pludselig i tvivl om det nu ER en dreng..? Hvad siger i..?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg er vildt dårlig til at tyde de der skanningsbilleder,men synes det ligner de billeder jeg har set af drenge for med piger plejer der at være streger :)
Og lækkert navn i har valgt til ham :)
Os&lilledig skriver: Vi var Idag til Kønscanning. Vi fik afvide at det var en dreng. Nu har min kæreste nærstuderet billed og internet og hun er pludselig i tvivl om det nu ER en dreng..? Hvad siger i..?
Det er helt sikkert en dreng. Kan da se noget mellem benene Stort tillykke
Carina:-) skriver: Jeg er vildt dårlig til at tyde de der skanningsbilleder,men synes det ligner de billeder jeg har set af drenge for med piger plejer der at være streger :) Og lækkert navn i har valgt til ham :)
Ja så skulle der være 2-3 streger. Men det mener min meget nervøse kæreste at hun pludselig kan fornemme
Os&lilledig skriver: Ja så skulle der være 2-3 streger. Men det mener min meget nervøse kæreste at hun pludselig kan fornemme
Det er vel ikke noget at være nervøs for Jeg synes nu også det ligner en dreng. Ellers får I jo snart en second opinion til md.
Syntes absolut at det ligner en dreng stort tillykke med det!
Egentligt lidt sødt at hun sådan sidder og studere billedet og bliver i tvivl .
Trøst hende med at du bliver skannet igen og så har I 2 der siger det samme ( måske :)
Carina:-) skriver: Egentligt lidt sødt at hun sådan sidder og studere billedet og bliver i tvivl . Trøst hende med at du bliver skannet igen og så har I 2 der siger det samme ( måske :)
Hun ønsker sig den dreng så inderligt, at hun er helt i panik over, hvis det ikke er den dreng alligvel :p
Det ligner helt bestemt en dreng
JH12 skriver: Det ligner helt bestemt en dreng
Pigerne ligner vist drengene i 14+, men at man skulle kunne se en bule bag den lyse streg. Og at der skille være 2-3 lysende streger med en pige og kun 1 med en dreng
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128