En ny uge en ny start...Piger, giv mig et spark...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
14 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Honningblomst

og er der andre der trænger til spark, så er jeg da villig til at dele ud...
Jeg skal simpelthen tage mig sammen nu og få smidt de skide kilo der bare irriterer mig.
Nogen der er med på at give den en ordentlig en i den kommende uge?
Jeg er begyndt at løbe, godt nok et par uger før tid, men jeg kunne ikke holde det ud mere...så nu er det nu..
Nogen der er med på en intensiv ugfe?
Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

ivfmarie

tjaa... hvorfor ikke...

Det skader vel aldrig at mande sig lidt ekstra op en gang i mellem .
Vovsen har kennelshoste og må ikke komme til træning, så jeg har jo pludselig tre aftner i næste uge hvor jeg har tid til mig selv.
Vægten er ellers ok, men jeg kunne rigtig godt bruge lidt opstramning... Oh hvis der så ryger et kilo mere gør det da ikke noget .

Men det er først fra i morgen af, ikk? Min mand er nemlig lige i gang med at bage en kage til os, og er det kan jeg da ikke sige nej til

Tror du i øvrigt at det en god ide at du løber allerede? Er der ikke risiko for at få mén af det? Men jeg forstår dig sørme godt! Jeg ville også få pip hvis jeg blev forbudt motion i 6 uger!

Marie - men på en intensiv uge!!

Anmeld

13. september 2009

Sweet1978

Altid klar men har du fået nogen på igen?? Du var da nået målet...

Men jeg offentligtgør først når ugen er omme, havd under alle omstændigheder tæntk at springe vægten over imorgen, har min mens og det øger altid min vægt midlertidigt så den er ukorrekt i denne uge og gider heller ikke selv se et dårligt resultat når jeg ved det ikke passer så mandag d.21 får i status på om ugen har været effektiv

Anmeld

13. september 2009

Honningblomst

ivfmarie skriver:

tjaa... hvorfor ikke...

Det skader vel aldrig at mande sig lidt ekstra op en gang i mellem .
Vovsen har kennelshoste og må ikke komme til træning, så jeg har jo pludselig tre aftner i næste uge hvor jeg har tid til mig selv.
Vægten er ellers ok, men jeg kunne rigtig godt bruge lidt opstramning... Oh hvis der så ryger et kilo mere gør det da ikke noget .

Men det er først fra i morgen af, ikk? Min mand er nemlig lige i gang med at bage en kage til os, og er det kan jeg da ikke sige nej til

Tror du i øvrigt at det en god ide at du løber allerede? Er der ikke risiko for at få mén af det? Men jeg forstår dig sørme godt! Jeg ville også få pip hvis jeg blev forbudt motion i 6 uger!

Marie - men på en intensiv uge!!

Jo først fra i morgen...

Jeg tror ikke der sker noget...alle steder står der at der skal gå 6-8 uger og ved ks er det jo også kun 8 uger. Nu er der gået 11 uger, så lidt langsom lunten tror jeg gå. Det der kan ske er at arret kan give sig op til 3 mdr. efter, men når nu jeg ikke belaster det voldsomt...kan simpelthen ikke holde det ud mere. Ikke fordi vægten er gået op, men min krop ligner jeg ved ikke hvad efter så mange uger uden andet motion end løb.

Men skønt at du er med på en intensiv uge...så må vi se om en uge hvad vi præsterede hver især..

Knus og nyd nu kagen...

Anmeld

13. september 2009

Honningblomst

Altid klar men har du fået nogen på igen?? Du var da nået målet...

Men jeg offentligtgør først når ugen er omme, havd under alle omstændigheder tæntk at springe vægten over imorgen, har min mens og det øger altid min vægt midlertidigt så den er ukorrekt i denne uge og gider heller ikke selv se et dårligt resultat når jeg ved det ikke passer så mandag d.21 får i status på om ugen har været effektiv

Nej eller jo...eller nej jo nej jo... jeg vejer de der 62 kilo, men uden motion i så lang tid der sidder det ikke så pænt. Så nu er det dagligt løb og så samtidig sund kost, helt uden udskejelser og så må jeg se om det kan ses på vægten eller kun på mine mål...savner bare min krop når den er trænet...så nu er det NU!!!
Dejligt du er klar...
Knus..

Anmeld

13. september 2009

Smukkert

Jeg er klar .
.. dvs. jeg er allerede igang *S*

Anmeld

21. september 2009

Sweet1978

hvordan gik det så?? Jeg synes jeg har været effektiv på de 2 uger denne gang har jeg tabt 1,8 kg. og vægten siger nu 93,3 smil...

Anmeld

21. september 2009

Honningblomst

Det gik fint.. der røg to kilo på den uge, så det var jo fint nok. Men det er bare ikke så let når vægten faktisk har fundet et leje, så er det jo lidt op og ned mere end det bare er ned.
Men to kilo og løb dagligt, det er fint..
Knus..

Anmeld

21. september 2009

ivfmarie

Eva skriver:

Det gik fint.. der røg to kilo på den uge, så det var jo fint nok. Men det er bare ikke så let når vægten faktisk har fundet et leje, så er det jo lidt op og ned mere end det bare er ned.
Knus..

Årh.. vildt nok.. To kilo af?
Jeg har tage et halv på - flot (not)

Men jeg har vist også spist lidt meget god mad - men vi har haft mage besøg og gæster i denne uge (bla bla,,,, hør lige verdens mindste violin spille sin klagesang )

Nå, men jeg fortsætter skam med fornyet kampgejst.. Har allerede løbet i dag. Og regner med en tur på wii'en i aften.

Og så har jeg forresten lige sagt ja til at blive instruktør i vores motioncenter på arbejde - så fra oktober/december bliver der rig mulighed for at strammet op - gratis!

Marie

Anmeld

21. september 2009

Sweet1978

Eva skriver:

Knus..

Super, ja det er nemlig svært til sidst.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.