Største ble på markedet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.098 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. juni 2015

Faderen11

Hej derude.

jeg har stillet samme spørgsmål i "ordet er frit kategorien" inden jeg opdagede denne....

Ville høre hvad jeres erfaringer var, angående de større bleer på markedet.... er der nogle "brands" der er større end andre på trods af at de har samme vægtangivelse.

Vi kører selv Libero str. 7 her hjemme men ville prøve noget andet (billigere), derfor købte vi Grøn Balance xl som skulle være samme strøelse, men her var bleen simpelhen for lille og sad alt for stramt?

så ville lige høre jeres erfaringer, på forhånd tak.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juni 2015

Mor1986

Faderen11 skriver:

Hej derude.

jeg har stillet samme spørgsmål i "ordet er frit kategorien" inden jeg opdagede denne....

Ville høre hvad jeres erfaringer var, angående de større bleer på markedet.... er der nogle "brands" der er større end andre på trods af at de har samme vægtangivelse.

Vi kører selv Libero str. 7 her hjemme men ville prøve noget andet (billigere), derfor købte vi Grøn Balance xl som skulle være samme strøelse, men her var bleen simpelhen for lille og sad alt for stramt?

så ville lige høre jeres erfaringer, på forhånd tak.

Vi kører kun med libero i str 7. Og er rigtig glade for dem. Købte så i går deres Classic bleer i xl men synes de virker til at være lidt mindre end str. 7

Anmeld Citér

8. juni 2015

Sissel

Der bliver også lavet bleer til størrer børn.. Altså dem som tisser om natten, når de er en 6-7-8 år.. Det er libero der laver dem, mener jeg.. Og de kan nok købes i Bilka, eller andre store supermarkeder

Anmeld Citér

8. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Nu bruger min dreng ikkr str 7. Men min erfaring er at remas er lidt større i størrelsen. F.eks. bruger min dreng str. 6 af libero, Anlemark, pampers, men str. 5 af remas bleer. Så vil tro at deres store størrelser også er store. 

Anmeld Citér

8. juni 2015

Faderen11

Tak for alle input, tror jeg skal prøve remas...

Hvad er forskellen på libero str. 7 comfort og den der classic?

Anmeld Citér

8. juni 2015

Masig

Min erfaring er også at Remas bleer generelt er lidt større end andre... af dem vi har prøvet, er libero vist nogle af de mindste. Min den store dreng er meget slank og passer derfor libero perfekt, mens især Remas bleer i samme størrelse er alt alt for store til ham...

Anmeld Citér

8. juni 2015

Faderen11

Mor1986 skriver:

Vi kører kun med libero i str 7. Og er rigtig glade for dem. Købte så i går deres Classic bleer i xl men synes de virker til at være lidt mindre end str. 7

hej, hvad er forskellen på liberos str. 7 comfort og så deres classic xl?

Anmeld Citér

8. juni 2015

Mor1986

Faderen11 skriver:

hej, hvad er forskellen på liberos str. 7 comfort og så deres classic xl?

Den tydelige forskel er at på comfort er der billeder på bleen og så prisen. Mener den er 135 når de ikke er på bud.

på Classic er de helt hvide og prisen er fast omkring 65 kr. Og så synes jeg så de virkede mindre om livet.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.