Vil ikke sove i rejseseng/vores seng.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. juni 2015

Annemette07

Ja vi har altså et problem med vores søn på 1 1/2. Når vi skal sove ude kam vi bare ikke få ham til at sove i vores rejseseng. Vi lagde ham kl 20 og kl 24 måtte jeg køre en tur med ham for at få ham til at sove - han sov med det samme næsten, men vi kan bare ikke få ham til at falde til ro i sengen. Vi putter ham som vi plejer og gør ikke noget anerledes. Vi kunne hverken få ham til at falde til ro i rejsesengen eller vores seng :-(

andre med det problem som kan komme med råd?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

Sandratoft

Annemette07 skriver:

Ja vi har altså et problem med vores søn på 1 1/2. Når vi skal sove ude kam vi bare ikke få ham til at sove i vores rejseseng. Vi lagde ham kl 20 og kl 24 måtte jeg køre en tur med ham for at få ham til at sove - han sov med det samme næsten, men vi kan bare ikke få ham til at falde til ro i sengen. Vi putter ham som vi plejer og gør ikke noget anerledes. Vi kunne hverken få ham til at falde til ro i rejsesengen eller vores seng :-(

Vi putter nogengange i barnevogn når vi overnatter ude. Altså tager vognen af stellet. 

Anmeld Citér

7. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Annemette07 skriver:

Jeg ville nok bare putte ham i barnevognskassen så. Tage den af stellet og stille den på gulvet. - Det gør jeg med min datter når vi skal på ø-lejr til sommer hvor hun lige er blevet 1 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.