Billig løsning/gode råd!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

494 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. juni 2015

firstimemom

Hej

Min mand og jeg venter os vores første baby. Jeg er dog udelukkende studerende og han har et fuldtidsjob, hvor det er lidt stramt at gå ud og bruge mange penge lige pludseligt.

Jeg tilladder mig derfor at skrive dette opslag, hvor jeg har nogle spørgsmål omkring, hvad man skal have klar inden babyens fødsel - gerne en billig løsning. Har I evt. en liste over, hvad vi skal anskaffe os og nogenlunde pris? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
modeel skriver:

Hej

Min mand og jeg venter os vores første baby. Jeg er dog udelukkende studerende og han har et fuldtidsjob, hvor det er lidt stramt at gå ud og bruge mange penge lige pludseligt.

Jeg tilladder mig derfor at skrive dette opslag, hvor jeg har nogle spørgsmål omkring, hvad man skal have klar inden babyens fødsel - gerne en billig løsning. Har I evt. en liste over, hvad vi skal anskaffe os og nogenlunde pris? 

Altså hvis det bare skal være så billigt som muligt, så vil jeg anbefale at købe brugt. 

Jeg stod selv for (næsten) alt udstyr som studerende på su. - Brugte ca 3000 kr i alt ved at brugt. Kun badekar købte jeg ikke brugt da jeg fandt lige det jeg ønskede mig på tilbud til halv pris. Jeg fik rigtig meget tøj gratis, det brugte jeg næsten ingen penge på i starten. 

Men altså: Køb brugt og prut om prisen. Man kan godt nok spare mange penge på den måde

Anmeld Citér

7. juni 2015

serinasmor

modeel skriver:

Hej

For det første - 

Se på om der er nogle i jeres familie der har gemt noget til jer  

Herefter har i behov for det basale - køb gerne brugt ...

Barnevogn - evt med ny madras

Lift - evt med ny madras

Tremmeseng - evt med ny madras ( brug liften i den den første tid)