solarium mens man ammer..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.901 visninger
6 svar
0 synes godt om
13. september 2009

Iliasmor

jeg har født for 3mdr siden og ammer min søn.. er vandt til at tage sol før i tiden, da j så fandt ud af j var gravid droppede j d så da j fik at vide d var farligt osv. men nu har j så født og ammer også får j at vide at man ik må tage sol når man ammer...??!! ville virkelige gerne ha lidt kulør igen da j render rundt og ligner et omvandrende lig eheheh.. men self. ik hvis det skader mælken el. nogt.. håber ik d lydr for dumt.. håber der nogn dr ka hjælpe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Halbschön

amoura skriver:

jeg har født for 3mdr siden og ammer min søn.. er vandt til at tage sol før i tiden, da j så fandt ud af j var gravid droppede j d så da j fik at vide d var farligt osv. men nu har j så født og ammer også får j at vide at man ik må tage sol når man ammer...??!! ville virkelige gerne ha lidt kulør igen da j render rundt og ligner et omvandrende lig eheheh.. men self. ik hvis det skader mælken el. nogt.. håber ik d lydr for dumt.. håber der nogn dr ka hjælpe...

Umiddelbart tror jeg da  godt at du må - det var hvert fald min plan at komme igang med at få lidt kulør når jeg har født...

Grunden til at man fraråder det under graviditeten er at man kan få nogle pigmentstriber/pletter under graviditeten, og hvis man så tager sol, så er der risiko for at disse aldrig forsvinder igen...
Selvfølgelig er det ikke sundt uanset hvad at tage sol - men den opsang kender vi vist.

Anmeld

13. september 2009

Kloster

Hej.

Ja jeg tog sol, mens jeg ammede.
Mit mælk løb  bare helt vildt, når jeg lå der. Men så brugte jeg bare "ringklok-metoden" så stoppede det igen
Ved ikke om man "må". Men jeg ammede ham til han var 7 mdr og han virkede tilfreds nok med mit mælk

Kloster

Anmeld

13. september 2009

Halbschön

Kloster skriver:

Hej.

Ja jeg tog sol, mens jeg ammede.
Mit mælk løb  bare helt vildt, når jeg lå der. Men så brugte jeg bare "ringklok-metoden" så stoppede det igen
Ved ikke om man "må". Men jeg ammede ham til han var 7 mdr og han virkede tilfreds nok med mit mælk

Kloster

Lyder godt, så kan jeg godt komme til at få normal kulør igen, så snart jeg har født...

Anmeld

13. september 2009

Iliasmor

ej hvor lydr d bare godt hehe, men hva menr du med ringeklokke metoden..??

Anmeld

13. september 2009

Kloster

amoura skriver:

ej hvor lydr d bare godt hehe, men hva menr du med ringeklokke metoden..??

Hej.

Det er når mælken bare løber/render ud af brysterne. Så trykker du let lige din brystvorte ind og holder den i få sekunder. Så stopper mælken med at løbe ud.

Fik rådet af min sundhedsplejerske dengang.
Det er godt nok 5½ år siden jeg har ammet. Men det må man vist stadig

Kloster

Anmeld

25. september 2009

Iliasmor

hehe nice råd.. d vil jeg huske.. tak for det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.