Spontan abort?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

819 visninger
6 svar
1 synes godt om
6. juni 2015

Allimac

hejsa.

Jeg meget forvirret lige nu.

Privatklinikken jeg tilhører kontaktede jeg igår da jeg begyndte at bløde torsdag, gammelt blod og fredag blandet med friskt blod idag lørdag er det blanding af gammelt og friskt.

de mistænker sa, de tog en blod prøve på klinikken, men ville ikke undersøge mig da de sagde det ikke ville kunne ses? 

Men at jeg får svar på min blodprøve idag, hvordan kan de se det på en blodprøve når de siger de ik kan se det ved en undersøgelse!?

Er så frustreret over bare at skal gå og vente på de ringer og fortæller ud fra en blodprøve om jeg ved at abortere.

hvad kan jeg gøre? 

Jeg er 5+5 idag.

- Camilla

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

sandramor

Allimac skriver:

hejsa.

Privatklinikken jeg tilhører kontaktede jeg igår da jeg begyndte at bløde torsdag, gammelt blod og fredag blandet med friskt blod idag lørdag er det blanding af gammelt og friskt.

de mistænker sa, de tog en blod prøve på klinikken, men ville ikke undersøge mig da de sagde det ikke ville kunne ses? 

Men at jeg får svar på min blodprøve idag, hvordan kan de se det på en blodprøve når de siger de ik kan se det ved en undersøgelse!?

Er så frustreret over bare at skal gå og vente på de ringer og fortæller ud fra en blodprøve om jeg ved at abortere.

hvad kan jeg gøre? 

Jeg er 5+5 idag.

- Camilla

De måler dit hcg i blodet og hvis den er meget lav plejer det at betyde man er igang med at abortere... Men søde du... Træk vejret  nogle kvinder kan godt bløde i deres graviditet uden det betyder en sa..

For at den lille spire blir siddende 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Isabell's mor

Allimac skriver:

hejsa.

hvad kan jeg gøre? 

Jeg er 5+5 idag.

- Camilla

Jeg blødte også omkring uge 6 i min første graviditet, også en blanding af frisk og gammelt blod, og det betød intet, bebs sad der stadig 

Anmeld Citér

6. juni 2015

Allimac

sandramor skriver:

De måler dit hcg i blodet og hvis den er meget lav plejer det at betyde man er igang med at abortere... Men søde du... Træk vejret  nogle kvinder kan godt bløde i deres graviditet uden det betyder en sa..

For at den lille spire blir siddende 

Det bare ikke nemt, når det har taget tid med behandling og det første gang man er gravid. 

Har set mange af de fantastiske historier om der intet er og alt er som det skal være.

bare svært når selve klinikken sætter stor % del for at det er det.

Tak for hjælpen, var i tvivl hvordan det lige foregik.

Anmeld Citér

6. juni 2015

Allimac

Projekt baby skriver:

Jeg blødte også omkring uge 6 i min første graviditet, også en blanding af frisk og gammelt blod, og det betød intet, bebs sad der stadig 

Håber det er det samme!

Anmeld Citér

6. juni 2015

xStinepigen

Allimac skriver:

hejsa.

hvad kan jeg gøre? 

Jeg er 5+5 idag.

- Camilla

Krydser for det ikke er en sa du skal til og igennem  . Hvis det er nogen trøst har jeg blødt siden søndag, er i dag 13+6, og bens har det fint. Min blødning er en kontsktblødning der ikke rigtig stopper, og jeg styrblødte da jeg opdagede den, helt frisk blod. 

Anmeld Citér

6. juni 2015

heldyr

Jeg blødte nærmest frem til uge 12, både sådan lidt og styrtblødte også.. Jeg er 23+5 idag og bebs har det fint  

Min læge troede også at det var en sa men det var det ikke! Det kunne have noget at gøre med at moderkagen sad lidt lavt vidst nok, men de vidste det ikke  

Krydser fingre for dig!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.