kan det være tegn på tandfrembrud?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

658 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juni 2015

ung-mor-2014

Hej alle 

Nu har min kæreste og jeg holdt meget øje med vores datter, da hun er begyndt måske snart at få tænder, hun har flere steder i munden der er meget hvide og i den ene side ved jeg der er en lille slags spids, derved så tænke jeg om det at hun nu er begyndt at 'smaske/gumle' uden hun har noget mad i munden, vi sidder heller ikke og spiser men kigger bare på hende med et smil, men så gør hun det, men hun er også begyndt og tygge lidt mere i hendes bideting, og andre ting hun ikke lige kender til, vi tror lidt det kan være muligt hun snart for tænder? men vi er ikke sikre, så nogle der ved om det kan være det? Eller har hun bare nogle nye vaner?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

TNBC

ung-mor-2014 skriver:

Hej alle 

Nu har min kæreste og jeg holdt meget øje med vores datter, da hun er begyndt måske snart at få tænder, hun har flere steder i munden der er meget hvide og i den ene side ved jeg der er en lille slags spids, derved så tænke jeg om det at hun nu er begyndt at 'smaske/gumle' uden hun har noget mad i munden, vi sidder heller ikke og spiser men kigger bare på hende med et smil, men så gør hun det, men hun er også begyndt og tygge lidt mere i hendes bideting, og andre ting hun ikke lige kender til, vi tror lidt det kan være muligt hun snart for tænder? men vi er ikke sikre, så nogle der ved om det kan være det? Eller har hun bare nogle nye vaner?

Kan det sagtens, men babyer sutter jo også på ting, når de lære det.

Savler hun? Der kan godt gå uger før tænderne kommer helt ud.

Anmeld Citér

6. juni 2015

Panther

Profilbillede for Panther

Ja, det kan det godt. Det kan også være så meget andet ;-)

Men hvis det er tænder, så vær opmærksom på, at han/hun kan blive pylret, sove dårligere og få tynd mave. Nogle babyer lader sig overhovedet ikke mærke med tandfrembrud, og andre er mere modtagelige af forskellige årsager.

Anmeld Citér

6. juni 2015

ung-mor-2014

Nogle dage savler hun mere end andre

men ja hun undersøger selfølgelig også ting på den måde, synes bare det er lidt anderledes end normalt

ja er meget opmærksom på hende hvordan hun er og har det, men indtil videre er alt normalt

det skal lige siges hun bliver 6 måneder D. 18 juni

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.