barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

465 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. juni 2015

troels og sofie

hej nogle her der har et godt råd til købe af banevogn

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

GUSO

troels og sofie skriver:

Her er nogle kriterier man kan tænke over: Kan den være i bilen, hvor nem er den at klappe sammen, holdbarhed, liggemål, skal den bruges til evt lille brøster skal man tænke i neutral jeg har personligt haft en Odder på x-Dream stel den har holdt til begge mine og er nu solgt videre den kan sagtens holde til et par børn mere jeg vil gerne anbefale Odder, den er selvfølgelig i den dyre ende men det er jo også an på hvad man er til, og har råd til

god jagt mvh Camilla 

Anmeld Citér

16. juni 2015

troels og sofie

GUSO skriver:

Her er nogle kriterier man kan tænke over: Kan den være i bilen, hvor nem er den at klappe sammen, holdbarhed, liggemål, skal den bruges til evt lille brøster skal man tænke i neutral jeg har personligt haft en Odder på x-Dream stel den har holdt til begge mine og er nu solgt videre den kan sagtens holde til et par børn mere jeg vil gerne anbefale Odder, den er selvfølgelig i den dyre ende men det er jo også an på hvad man er til, og har råd til

god jagt mvh Camilla 

det var for at få en ide til hvad man skal købe når den tid er

Anmeld Citér

16. juni 2015

Mom2

troels og sofie skriver:

Tag ud og pil på dem og kør en tur i butikken, så kan I hurtigt finde nogen I synes godt om og nogen I kan sortere fra.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.