Sove ude - hvor meget tøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

383 visninger
8 svar
3 synes godt om
5. juni 2015

Havfruen

jeg er virkelig i tvivl om hvor meget tøj vi skal give vores tre måneders dreng på, når han sover ude i barnevognen, nu når det begynder at blive varmt som i dag...

Hvor meget giver I jeres på? Og hvad med hjelm?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juni 2015

jenny4

Havfruen skriver:

jeg er virkelig i tvivl om hvor meget tøj vi skal give vores tre måneders dreng på, når han sover ude i barnevognen, nu når det begynder at blive varmt som i dag...

Generelt tror jeg at der er en tendens til at vi giver for meget tøj på. Prøv at stille dig i skyggen og i læ og mærk hvor varmt du synes det er. Hvis det blæser hvor barnevognen skal stå vil jeg give hjelm på - men mest for at beskytte ørene. Og så kommer det også an på om han sover med dyne eller voksi og om han stadig er i lift, der jo også beskytter lidt ekstra.

Anmeld Citér

5. juni 2015

moaren

Havfruen skriver:

Min knægt på 2, har en langærmet body og et par bukser på. Ingen strømper, trøje eller hue. Der er selvfølgelig forskel på at være 3 måneder og 2 år, så du kan nok ikke bruge mit svar til så meget 

Det kommer også helt an på hvor barnevognen står. Vores står på sydvendt tearesse, undér halvtag og der bliver en god varme. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Havfruen

Han ligger stadig i lift i barnevognen og har en dyne rundt om sig. Vognen står i skygge under et lille halvtag, men det kan godt blæse lidt langs muren. 

Lige pt har han strømper, bukser, langærmet body, en cardigan og en hjelm på. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

M (:

Havfruen skriver:

Min datter på knap 8 uger sover i body, strømpebukser, små futter og en hjelm. Hun ligger i liften (som ikke står i barnevognen, men i skyggen på et par stole) med dyne på. Hun er behageligt varm. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min på 11 mdr ligger i langærmet body og ble, i voksi med sommerdyne. Hun står på altanen i skygge og rimelig læ. Hun er generelt en varm pige, og er bestemt ikke for kold som hun ligger sådan. - Voksien er også lukket løst om hende, så det ikke bliver for varmt.

Anmeld Citér

5. juni 2015

årgang84

Profilbillede for årgang84

Prøv at lægge baby alarmen derned under dynen og se hvad den siger. Luften står jo helt stille når det også er liften. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

Sprit25

Min datter på 13 mdr sover i bukser og t-Shirt. 

Anmeld Citér

5. juni 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Min på snart et år, sover med bare ben og lang ærmet body :-)

//Mette

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.