Har du ikke allerede planer for søndag d. 20. september, eller er du bare fuld af dårlige undskyldninger, fordi formen ikke lige er som den burde være, så er det på høje tid at pakke dem langt væk, spænde cykelhjelmen, komme op på jernhesten og trampe i pedalerne.
Tag familien med
Alle kan være med. For der er ruter for enhver smag til CSC Copenhagen Cycling, der har start- og målområde på Christiansborg Slotsplads. For de mest ambitiøse er der to ruter på hver 128 km (race og motion) op langs Strandvejen, hvor Nordsjælland viser sig fra sin smukkeste side. Noget nyt i år er motionsruten på 64 km. Og for dem, som bare vil nyde det, er 25 km cykelsightseeing for hele familien med politieskorte og udsigt til Københavns skønne seværdigheder oplagt.
hvis i har lyst og tid til at komme ind og kigge og heppe eller oven i købet være med, så bliver der kørt et stort cykelløb i københavn i næste weekend.
Både Allan og jeg skal køre den dag.
Allan skal køre motionsracet og være hjælperytter for de to der blev nr. 1 og 3 til Ritter classic. Det bliver et super spændende løb for os, for det er første gang den gruppe af drenge skal vise hvad de kan.. Og de kan styre hele feltet hvis de vil...
Jeg selv skal være med til at køre motionsløbet på 128 km ud af byen sammen med cykelklubben ABC - de seje cykelsild. Det bliver rigtig spændende.
Jeg bliver ikke nr. et, men jeg håber på at ligge med i toppen hos pigerne.
Er lidt nervøs for distancen, men har kørt 110 km idag uden problemer og med en rigtig god fart, så mon ikke det går..............
Glæder mig til at se lidt københavner/sjællandstøser med familie i københavn i næste weekend... ;-)
Anmeld