Kan man lave tiden om?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

662 visninger
6 svar
2 synes godt om
4. juni 2015

Mullesmith

jeg kom til at tænke på Om man godt kan få ændret tid eller selv være med til at bestemme hvornår man kan komme til nakkefoldscanningen? Tænker hvis det ikke lige passer ind med arbejde og sådan? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

Valle81

Ja, det tror jeg da sagtens, men det er jo ikke sikkert, at de har nogle ledige tider at give af

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mullesmith

Valle81 skriver:

Ja, det tror jeg da sagtens, men det er jo ikke sikkert, at de har nogle ledige tider at give af

Åhåh jamen hvad gør man så hvis man ikke kan få fri fra arbejde? Og ikke vil fortælle hvad man skal?

Anmeld Citér

4. juni 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Mullesmith skriver:

Åhåh jamen hvad gør man så hvis man ikke kan få fri fra arbejde? Og ikke vil fortælle hvad man skal?

Hvad man gør? Man siger, at man skal til en undersøgelse på hospitalet/lægen. 

Din arbejdsgiver har ikke krav på at få oplyst hvad du skal undersøges for.

På Herlev hospital bookede jeg bare en tid via deres hjemmeside. I de fleste andre regioner får du et brev i din e boks med dato og tid.

Hvis det passer helt skidt kan man prøve at ringe og få det lavet om.. Men de har ikke så mange tider at rutte med, og især morgen tiderne er svære at få.

Anmeld Citér

4. juni 2015

Os&lilledig

Mullesmith skriver:

jeg kom til at tænke på Om man godt kan få ændret tid eller selv være med til at bestemme hvornår man kan komme til nakkefoldscanningen? Tænker hvis det ikke lige passer ind med arbejde og sådan? 

Vi fik ændret vores misdannelses, fordi den bare passede vildt dårligt.. 

Husk du har til pligt at meddele din chef at du er gravid inden for en bestemt tid  

Anmeld Citér

4. juni 2015

Hectar

Os&lilledig skriver:

Husk du har til pligt at meddele din chef at du er gravid inden for en bestemt tid  

Senest tre måneder før termin

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mullesmith

Os&lilledig skriver:

Ja men ikke da inden nakkefoldscanningen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.