Lærke og Liv er startet i DP

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

873 visninger
10 svar
0 synes godt om
2. april 2008

Louise mortil4

og hvor går det bare godt. De har været af sted her tirsdag og onsdag. DPeren er vildt inponeret over hvor nemme de egentligt er, hun indrømmede i dag at hun da havde været lidt nervøs for hvordan det ville komme til at gå da det er ca 6 år siden hun sidst havde tvillinger inde og passe. Men nøj de er tratte når de kommer hjem, og der er inden problemer med at få dem til at sove om aftenen. Må nok også indrømme at jeg nyder at ha lidt fri inden det hele går løs igen og alle unger er hjemme igen.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Loggidut

ajjjj fik du plads det samme sted til dem....aj hvor fedt....godt jeg ikke er mor/ dp-mor til tvillinger, det må virkelig være hårdt!

får man ingen mængde rabet på sådanne to poder?

Anmeld

3. april 2008

Louise mortil4

ikke ud over den alm søskende rabat. Men med søskende rabat skal vi kun af med ca 1900 for de 2, det er da ikke så galt.

Anmeld

3. april 2008

Joan ( Smallie )

hvad kun 1900 kr for dem begge??

Niels er også lige startet og vi skal af med knap 2000 for bare ham.

Anmeld

3. april 2008

Tikki

mlbrydegaard skriver:

ikke ud over den alm søskende rabat. Men med søskende rabat skal vi kun af med ca 1900 for de 2, det er da ikke så galt.

Nej hold da op - det var billigt. Her i København koster en vuggestueplads 2790 kr og en søskendeplads 1395 kr - dvs. for 2 børn i vuggestue/dagpleje her i København koster det 4185 kr :-o

Anmeld

3. april 2008

linemus

[citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ajjjj fik du plads det samme sted til dem....aj hvor fedt....godt jeg ikke er mor/ dp-mor til tvillinger, det må virkelig være hårdt! får man ingen mængde rabet på sådanne to poder?[/citat] Hvorfor sku' det være hårdere at være dp-mor til tvillinger end til "alm." børn? Knus Line - ikke negativ ;) bare undrende

Anmeld

3. april 2008

Louise mortil4

vi skal gi 13?? for hver men det er jo halv pris for nr 2 så derfor kun 19?? kr pr for dem begge. Vi har alle 3 unger i privat dp, så måske det er derfor de er så meget billigere??

Anmeld

3. april 2008

Louise mortil4

Joan ( Smallie ) skriver:

hvad kun 1900 kr for dem begge??

Niels er også lige startet og vi skal af med knap 2000 for bare ham.

vi er lige kommet op og betale 1500 kr for vores store datters plads, vi har ellers kun betalt 1300 kr for hende indtil nu.

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

[citat][f][småt]linemus skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Loggidut skriver:[/småt][/f] ajjjj fik du plads det samme sted til dem....aj hvor fedt....godt jeg ikke er mor/ dp-mor til tvillinger, det må virkelig være hårdt! får man ingen mængde rabet på sådanne to poder?[/citat] Hvorfor sku' det være hårdere at være dp-mor til tvillinger end til "alm." børn? Knus Line - ikke negativ ;) bare undrende[/citat] ja fordi man har to der skal køres ind, og dp har to hun skal lære at kende...pyyyh, det må godt nok være hårdt, både for forældre og dp sådan rent mentalt...jeg har trodsalt kun en jeg skal bekymre mig for....så jeg har den vildste respekt for jer tvillingemødre!

Anmeld

3. april 2008

Louise mortil4

Loggidut skriver:

ajjjj fik du plads det samme sted til dem....aj hvor fedt....godt jeg ikke er mor/ dp-mor til tvillinger, det må virkelig være hårdt!

får man ingen mængde rabet på sådanne to poder?

Jepper og det er lige nede bag ved os, hvis vi kigger over marken fra baggang eller toilet, så kan vi de dperens hus, det tager 2 min at køre der om når det regner, så det er bare så fedt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.