Hvor er Rose's og James's mor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juni 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Yurie skriver:

Ja, det er hende.
Ja, det kom vist også som et chok for mange. De var lige flyttet i nyt hus, og så slettede hun sig herinde, for at han ikke skulle finde profilen. Men det er dejligt at vide at hun er ok..

Det lyder da desværre lidt ubehageligt hvis han ikke må kunne finde hende 

men dejligt hvis det er gået i orden  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juni 2015

Pikku Myy

Jeg synes det er upassende at en tidligere brugers privatliv skal diskuteres i åbent forum. Forstå mig ret, selvfølgelig må der spørges ind til om hun stadig "findes", og skrive at hun er savnet, men jeg synes ikke hendes privatliv og evt problemer med manden behøver blive penslet ud. Hverken hun eller manden er her til at forklare sig ...

Anmeld Citér

6. juni 2015

Troldemommi

Pikku Myy skriver:

Jeg synes det er upassende at en tidligere brugers privatliv skal diskuteres i åbent forum. Forstå mig ret, selvfølgelig må der spørges ind til om hun stadig "findes", og skrive at hun er savnet, men jeg synes ikke hendes privatliv og evt problemer med manden behøver blive penslet ud. Hverken hun eller manden er her til at forklare sig ...

Det var slet ikke det der var meningen med denne tråd, jeg undrede mig bare over hvor hun var, jeg vidste ikke hun holdt pause fra baby.dk og jeg kunne ikke huske hendes profilnavn, men jeg er hel enig, hun kommer forhåbentlig snart tilbage igen 

Anmeld Citér

7. juni 2015

Pikku Myy

Troldemommi skriver:

Det var slet ikke det der var meningen med denne tråd, jeg undrede mig bare over hvor hun var, jeg vidste ikke hun holdt pause fra baby.dk og jeg kunne ikke huske hendes profilnavn, men jeg er hel enig, hun kommer forhåbentlig snart tilbage igen 

Dit spørgsmål er fint og uskyldigt.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.