Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lige en lille Update fra mig
Igår var kæresten og jeg til nf, lidt tidligt, pga. han er meget udearbejdende. Men vi så den fineste lille baby bloppe rundt, den var meget livlig og ikke så samarbejdsvilling hihi Men det lykkes hende at få den scannet rigtigt og den er gudskelov sund og rask! En stor lettelse!! Det var virkelig fantastisk og dejligt at se den Det gør det også mere virkeligt
Vi har overrasket alle i vores familier med vores glædelig nyhed og de glæder sig alle meget! Alle ved det ik endnu, men det får de af vide indenfor de næste par uger
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Babydrøm skriver: Lige en lille Update fra mig Igår var kæresten og jeg til nf, lidt tidligt, pga. han er meget udearbejdende. Men vi så den fineste lille baby bloppe rundt, den var meget livlig og ikke så samarbejdsvilling hihi Men det lykkes hende at få den scannet rigtigt og den er gudskelov sund og rask! En stor lettelse!! Det var virkelig fantastisk og dejligt at se den Det gør det også mere virkeligt Vi har overrasket alle i vores familier med vores glædelig nyhed og de glæder sig alle meget! Alle ved det ik endnu, men det får de af vide indenfor de næste par uger
Åh hvor dejligt, tillykke
Kan selv huske den fantastiske følelse til nf, da jeg så baby
MummiT skriver: Åh hvor dejligt, tillykke Kan selv huske den fantastiske følelse til nf, da jeg så baby
Tusind tak
Ja så fantastisk at se den lille baby Ubeskriveligt!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128