God nf :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

554 visninger
2 svar
4 synes godt om
4. juni 2015

Babydrøm

Lige en lille Update fra mig

Igår var kæresten og jeg til nf, lidt tidligt, pga. han er meget udearbejdende. Men vi så den fineste lille baby bloppe rundt, den var meget livlig og ikke så samarbejdsvilling hihi   Men det lykkes hende at få den scannet rigtigt og den er gudskelov sund og rask!   En stor lettelse!!  Det var virkelig fantastisk og dejligt at se den   Det gør det også mere virkeligt 

Vi har overrasket alle i vores familier med vores glædelig nyhed og de glæder sig alle meget!   Alle ved det ik endnu, men det får de af vide indenfor de næste par uger  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Babydrøm skriver:

Lige en lille Update fra mig

Igår var kæresten og jeg til nf, lidt tidligt, pga. han er meget udearbejdende. Men vi så den fineste lille baby bloppe rundt, den var meget livlig og ikke så samarbejdsvilling hihi   Men det lykkes hende at få den scannet rigtigt og den er gudskelov sund og rask!   En stor lettelse!!  Det var virkelig fantastisk og dejligt at se den   Det gør det også mere virkeligt 

Vi har overrasket alle i vores familier med vores glædelig nyhed og de glæder sig alle meget!   Alle ved det ik endnu, men det får de af vide indenfor de næste par uger  

Åh hvor dejligt, tillykke 

Kan selv huske den fantastiske følelse til nf, da jeg så baby 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Babydrøm

MummiT skriver:

Åh hvor dejligt, tillykke 

Kan selv huske den fantastiske følelse til nf, da jeg så baby 

Tusind tak 

Ja så fantastisk at se den lille baby   Ubeskriveligt!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.