Su handicaptillæg og barsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.804 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej, jeg har lige et hurtigt spørgsmål til nogen der har prøvet at søge de ekstra barselsklip, samtidig med at modtage permanent handicaptillæg på su. 

Når man skal søge de ekstra klip, skal man så vedlægge ekstra dokumentation, som en lægeerklæring, om at man stadig er berettiget til handicaptillæg, eller får man bare automatisk handicaptillæg sammen med de ekstra klip, når nu man vedlagde dokumentation dengang man søgte om handicaptillæg? 

Tænker egentlig at det får man nok bare automatisk, når man nu har fået berettiget permanent handicaptillæg, men vil bare lige være sikker. 

Det blev lidt kringlet, men håber nogen forstår hvad jeg mener 

Skriver anonymt da der er ingen der lige skal vide på nuværende tidspunkt, at vi planlægger at få barn.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

migxher

Jeg tror du skal ringe og spørge su kontoret på din skole

Anmeld Citér

4. juni 2015

Anonym trådstarter

Ja, det vil jeg også gøre, hvis jeg ikke får svar her inde 

Tænkte bare lige jeg ville høre herinde hvis nogen havde prøvet det, så jeg ikke skal til at involverer skolen 

Anmeld Citér

4. juni 2015

aarhusmor

Jeg har ikke selv prøvet det, men kan godt svare på det. Du skal ikke ansøge om handicaptillæg igen, det fortsætter bare oven i dine to klip. Jeg føler mig ret overbevist om dette. Men skal du have 100% svar, så kontakt skolen

Anmeld Citér

4. juni 2015

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det, men kan godt svare på det. Du skal ikke ansøge om handicaptillæg igen, det fortsætter bare oven i dine to klip. Jeg føler mig ret overbevist om dette. Men skal du have 100% svar, så kontakt skolen

Okay, det var også det jeg tænkte, tak for svar 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.