Skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

585 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. juni 2015

Mor1986

Hvordan startede skoldkopper ved jer. Kom der mange og var der feber??

og hvordan så de første ud

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

Anna2706

Mor1986 skriver:

Hvordan startede skoldkopper ved jer. Kom der mange og var der feber??

og hvordan så de første ud

Min søns skoldkopper startede nede i skridtet. Det lignede små buler med væske i, var meget itvivl om det overhovedet var skoldkopper. Han havde feber og hang lidt, og som dagene gik kom der flere og flere over det HELE! Der gik ca. 10 dage, så var han rask igen :-) 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Min ældste fik to røde knopper i nakken i løbet af de næste par dage fik han nok 3-400... Der kom hurtig skorpe på ved brug A aderma zink spray.. Min mindste fik det som 4 mdr og havde max 20 knopper

Anmeld Citér

4. juni 2015

Lomm

Profilbillede for Lomm

Min pige fik det da hun var 1.1, kan ikke lige huske hvordan det startede, men hun fik ikke ret mange knopper - måske 20-25 stk, hun har fået et enkelt ar i panden, nok pga solen (hun fik i maj måned).

en lille smule feber, men hun var generelt ikke ret hårdt ramt. Så er glad for hun fik det så tidligt.

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mor1986

Anna2706 skriver:

Min søns skoldkopper startede nede i skridtet. Det lignede små buler med væske i, var meget itvivl om det overhovedet var skoldkopper. Han havde feber og hang lidt, og som dagene gik kom der flere og flere over det HELE! Der gik ca. 10 dage, så var han rask igen :-) 

Hm ja sådan så vores datters ikke ud. Havde han feber alle dage?

Anmeld Citér

4. juni 2015

Mor1986

Lomm skriver:

Min pige fik det da hun var 1.1, kan ikke lige huske hvordan det startede, men hun fik ikke ret mange knopper - måske 20-25 stk, hun har fået et enkelt ar i panden, nok pga solen (hun fik i maj måned).

en lille smule feber, men hun var generelt ikke ret hårdt ramt. Så er glad for hun fik det så tidligt.

Ja det kan jeg godt forstå. Så er hun også kommet nemt over det. 

Anmeld Citér

4. juni 2015

Anna2706

Mor1986 skriver:

Hm ja sådan så vores datters ikke ud. Havde han feber alle dage?

Ja, det havde han 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.