At redigere ticker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

532 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. juni 2015

A. Nonymsen

jeg havde endeligt fået lavet en ticker på den kommende baby, men har fået rykket termin en del, og ville derfor ændre min ticker.

problemet er at jeg simpelthen ikk kan huske hvordan man gjorde, og kan ikke finde der hvor jeg skal indsætte ticker.

HJÆÆÆLP 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. juni 2015

serinasmor

A. Nonymsen skriver:

jeg havde endeligt fået lavet en ticker på den kommende baby, men har fået rykket termin en del, og ville derfor ændre min ticker.

problemet er at jeg simpelthen ikk kan huske hvordan man gjorde, og kan ikke finde der hvor jeg skal indsætte ticker.

HJÆÆÆLP 

Som du nok kan se er min heller ikke up to date  

Mener du skal gå på lillypie.com og bygge den ..

Finde indstillinger i din profil - ret signatur .. lave tekstfeltet til kode og copy paste koden ind fra lillypie 

Anmeld Citér

4. juni 2015

A. Nonymsen

serinasmor skriver:

Som du nok kan se er min heller ikke up to date  

Mener du skal gå på lillypie.com og bygge den ..

Finde indstillinger i din profil - ret signatur .. lave tekstfeltet til kode og copy paste koden ind fra lillypie 

Åh jeg bliver allerede forvirret 

måske jeg skal prøve fra computeren istedet for telefonen, så kan det være det vil lykkes. Tak for dit svar

Anmeld Citér

4. juni 2015

serinasmor

A. Nonymsen skriver:

Åh jeg bliver allerede forvirret 

måske jeg skal prøve fra computeren istedet for telefonen, så kan det være det vil lykkes. Tak for dit svar

Tror ikke du kan gøre tekst feltet til kode felt på mobilen - jeg kan i hvert fald ikke og er på fra mobil  men det er også halvandet år siden jeg lavede den sidste  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.