Overvejer du en privat dagplejer???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

772 visninger
0 svar
1 synes godt om
3. juni 2015

stjernen

Hej derude 

Står du/i og overvejer at prøve at få passet jeres barn i en privat dagpleje, hvor dit barn ikke bliver overset kan jeg muligvis være et godt valg 

Jeg har min lille og hyggelige private dagpleje Rikkes Rollinger i Stoholm (mellem Viborg og Skive), hvor jeg har plads til 5 skønne børn. Jeg har pt alle pladser fyldt op, men ved at der kommer pladser igen i 2017. Jeg kan selvfølgelig ikke vide om der skulle være et barn der pludselig holde pga flytning eller lingende og derved kan jeg skrive jer på venteliste.

Her i dagplejen er der masser af nærvær, omsorg, tryghed og plads til hvert barn. Vi elsker at hygge med leg, musik, kreativitet, udeliv osv. 

I dagplejen er der 5 barnevogne til rådighed med dyne, pude, sele osv. Derudover har jeg skiftetøj i alle str og bleer mv.

Nu vil jeg ikke lave en kæmpe roman så hvis i vil vide mere kan i kigge forbi min hjemmeside www.rikkesrollinger.dk eller også kan i gå på facebook og finde min side hvor i kan trykke på "synes godt om" og følge vores hverdag. Der kommer billeder og videoer op dagligt 

https://www.facebook.com/pages/Rikkes-Rollinger-Privat-dagpleje/717204914968806

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.