Hvad kan det være? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juni 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
April mor skriver:

Hvor ligger de?  Bor rimelig langt væk fra store byer, og ingen kørekort, men så lå manden ud efter en.. Tak! 

Ved ikke - men prøv at google apotek døgnåbent 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg mener at du kan tage den op til 72 timer efter(hentede forrige år en til min lillesøster). Så du kan roligt vente til i morgen i almindelig åbningstid på dit lokale apotek. Så uheldigt med hul i kondom. Har en gang også selv oplevet det. 

Og ja det er meget alm at det varierer med farve konsistens og mængde hen over cyklussen. Tænker det kan vel også ændre sig generelt nu her efter fødslen. Ligesom mens kan ændre sig. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Manna

April mor skriver:

Håber ikke det er æl, da vi har været sammen idag . Får man da Hvidt udflåd når man har æl? (:

Så er det vel en klat sæd og slim.....

Anmeld Citér

3. juni 2015

April mor

SDD skriver:

Jeg mener at du kan tage den op til 72 timer efter(hentede forrige år en til min lillesøster). Så du kan roligt vente til i morgen i almindelig åbningstid på dit lokale apotek. Så uheldigt med hul i kondom. Har en gang også selv oplevet det. 

Og ja det er meget alm at det varierer med farve konsistens og mængde hen over cyklussen. Tænker det kan vel også ændre sig generelt nu her efter fødslen. Ligesom mens kan ændre sig. 

Der reddede du lige min aften!

Ja det self os rigtig nok.

Anmeld Citér

3. juni 2015

April mor

Manna skriver:

Så er det vel en klat sæd og slim.....

Nej, for det var efter jeg havde været i bad vi var sammen. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Vaya

En fortrydelsespille virker bedst inden for de første 24 timer, derefter falder det kraftigt. Jeg mener, det er 85% på andet døgn og 58% på trediedagen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.