Hva kunne det ha' været ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
13. september 2009

banaman89

Var gået tidligt i seng igår efter en hyggelig tur i Tyskland (Shopping ) med min forlovet ..

Vågner så ca. kl.2 pga smerter som var rigtig stærke i lænden (en brændende og strammende - fornemmelse) og mine lår samt gik de opad imod hovedet før de stoppede igen og kom tilbage igen efter ca. 15 minutter 

Har de sidste par dage haft en rigtig mærkelig følelse i min krop (det spænder og river samt niver), nogengange så slemt så jeg kaster op ..

Nogen der ved hva det kunne være ?

Hilsen Anna 38+2, som er rigtig træt både indeni og udenpå..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

dorthemus

banaman89 skriver:

Var gået tidligt i seng igår efter en hyggelig tur i Tyskland (Shopping ) med min forlovet ..

Vågner så ca. kl.2 pga smerter som var rigtig stærke i lænden (en brændende og strammende - fornemmelse) og mine lår samt gik de opad imod hovedet før de stoppede igen og kom tilbage igen efter ca. 15 minutter 

Har de sidste par dage haft en rigtig mærkelig følelse i min krop (det spænder og river samt niver), nogengange så slemt så jeg kaster op ..

Nogen der ved hva det kunne være ?

Hilsen Anna 38+2, som er rigtig træt både indeni og udenpå..

Begyndende veer???

Anmeld

13. september 2009

banaman89

dorthemus skriver:

Begyndende veer???

Tja, dette er første barn så aner ikke hva jeg skal mærke efter eller hvordan det mærkes ..

Anmeld

13. september 2009

dorthemus

banaman89 skriver:

Tja, dette er første barn så aner ikke hva jeg skal mærke efter eller hvordan det mærkes ..

Det ved jeg desværre heller ikke...endnu. Tænker bare på, at du jo er ret langt henne i din graviditet, så det kan være en mulighed 

Anmeld

13. september 2009

kiroo

det er nok tegn på der ikke går så længe mere.. har hørt at plukveer ikke må gøre ondt.. så pak tasken og vær klar...

Anmeld

13. september 2009

Mira0911

Begyndende forberedelse til fødslen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.