Kom til at købe det her...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

815 visninger
9 svar
8 synes godt om
3. juni 2015

Mullesmith

nu er der godt nok et stykke tid til at jeg skal bruge det, men vi skal til bryllup til september hvor jeg er ca halvvejs i graviditeten, så tænkte at jeg da skal bruge en kjole og så fandt jeg lige denne jer på HogM. Og da jeg skal være gravid hen over efteråret købte jeg sku også lige en jakke  shoaholic 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

SandraXOXO

Ej en flot jakke og kjole. Jeg elsker også at shoppe 

Anmeld Citér

3. juni 2015

lineog4

Lækre ting.

med den første var jeg gravid hen over vinteren - jeg var en super fattig studerende så det med at kæbe graviditetstest var en luksus som blev sparet væk. Jeg klarede hele vinteren med lag på lag af for store uld sweatre købt i genbrugsen - jeg må have været et kønt syn 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Bshizzle

Super flot kjole og jakken er jeg da helt vild med! 

Da jeg ventede mine børn, da var jeg så bag-klog at jeg investerede i masser af graviditetstøj.. Specielt bukser! 

Men tror du jeg fik det brugt?!  Nope  

Jeg kunne da svømme i tøjet... For jeg var/blev slet ikke så stor!  

Så jeg gik rundt i str L og mine elskede Leggins 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mullesmith

Bshizzle skriver:

Super flot kjole og jakken er jeg da helt vild med! 

Da jeg ventede mine børn, da var jeg så bag-klog at jeg investerede i masser af graviditetstøj.. Specielt bukser! 

Men tror du jeg fik det brugt?!  Nope  

Jeg kunne da svømme i tøjet... For jeg var/blev slet ikke så stor!  

Så jeg gik rundt i str L og mine elskede Leggins 

Har købt mit graviditetstøj i str L, det bruger jeg også normalt. Har to par bukser til mave og kjolen og jakken   Køber bestemt heller ik mere. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ej hvor lækkert

Da jeg var gravid (som fattig studerende) gik jeg kun i brugt tøj (og ret så slidt) tøj. Så næste gang jeg skal være gravid vil jeg spændere lidt på noget lækkert tøj

Anmeld Citér

3. juni 2015

Bshizzle

Mullesmith skriver:

Har købt mit graviditetstøj i str L, det bruger jeg også normalt. Har to par bukser til mave og kjolen og jakken   Køber bestemt heller ik mere. 

Jeg troede jo at jeg ville vokse til 2 str større  (Havde hørt ude fra.. Og jeg var ny og ung/intet vidende). 

Men brugte meget af min normale størrelse.. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mullesmith

MummiT skriver:

Ej hvor lækkert

Da jeg var gravid (som fattig studerende) gik jeg kun i brugt tøj (og ret så slidt) tøj. Så næste gang jeg skal være gravid vil jeg spændere lidt på noget lækkert tøj

Ja det koster ikke alverden i hm, jakken var på tilbud til 179kr og kjolen kostede også 179kr 

Anmeld Citér

3. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Mullesmith skriver:

Ja det koster ikke alverden i hm, jakken var på tilbud til 179kr og kjolen kostede også 179kr 

Lækkert

Anmeld Citér

3. juni 2015

Mullesmith

Bshizzle skriver:

Jeg troede jo at jeg ville vokse til 2 str større  (Havde hørt ude fra.. Og jeg var ny og ung/intet vidende). 

Men brugte meget af min normale størrelse.. 

Jeg voksede to størrelser 1. Gang jeg var gravid men var også 12kg større inden graviditet og ventede tvillinger, og så åd jeg konstant og det var ALT 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.