Jeg er jo så ikke solskins historien
havde været evighedsstuderende og nyt det, dog med en masse studiearbejde ved siden af og havde også været ude et par år både rejsende og arbejdende.
jeg fik et barn mens jeg var på universitetet og skrev speciale (det tog lidt tid indtil jeg bestemte mig for nu skulle jeg f.... Og så startede jeg forfra og skrev det på normeret tid).
Jeg gik direkte fra speciale til barsel og mistede så Lia og gik på endnu barsel. Jeg kunne slet ikke overskue at skulle sælge mig selv, et vikariat som lærer faldt ned ig ramte mig tungt i hovedet og pludselig stod jeg og var i gang med at blive lærer og her er jeg endnu.
Jeg kigger stadig annoncer og drømmer om at bruge mine fag, om at arbejde med det jeg føler jeg er bedst til, men ved jo også godt tiden er løbet fra mig.
Min største drøm er forresten at vinde i lotto og tage et par fag mere på universitet for der føler jeg mig hjemme.
udover det så startede jeg på fuld tid, men har erkendt fuld tid og være mor som jeg vil være mor ikke hænger sammen. Så jeg arbejder på 80% og endda tæt på hjemmet.
Nej hvor har jeg grædt, været frustreret mm. Da jeg gik gravid og skrev mit speciale og tænkte på, jeg kunne få arbejde 8-16 og en times transport hver vej, for så var liver da ikke værd at leve.... Så på en eller anden mpde er jeg aå utrolig heldig, for jo jeg har lange dage, jo jeg er smadret mange eftermiddage, jo der er ingen impulsive fridage, jo cyklen starter kl 7 hver morgen og bliver tidligstparkeret 15.30 (tidligst), men jeg har tid med mine børn og der er også lidt overskud til mine interesser, til at være faglig og brænde for noget.
Det skal nok gå og pøj pøj med eksamen.
Anmeld
Citér