Brændende og sviende fornemmelse bagi.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23.333 visninger
9 svar
5 synes godt om
2. juni 2015

Anonym trådstarter

Undskyld for det ret private indlæg men nu er jeg nødt til at høre jer herinde af. 

Tit og ofte når jeg skal af med afføring er det virkelig smertefuldt. Det brænder og svier bagi endetarmen og jeg er virkelig ved at skrige af smerte  Når jeg så er færdig på toilet så svier og brænder det i lidt tid og så går det væk igen. Det er ikke altid sådan når jeg skal lave nummer 2. Umiddelbart kan jeg ikke se noget blod.

Hvorfor tror I jeg har så ondt nogle gange? Kan det være hæmorider?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Undskyld for det ret private indlæg men nu er jeg nødt til at høre jer herinde af. 

Tit og ofte når jeg skal af med afføring er det virkelig smertefuldt. Det brænder og svier bagi endetarmen og jeg er virkelig ved at skrige af smerte  Når jeg så er færdig på toilet så svier og brænder det i lidt tid og så går det væk igen. Det er ikke altid sådan når jeg skal lave nummer 2. Umiddelbart kan jeg ikke se noget blod.

Det kan det godt være.. Har du evt nogle bule der omme?

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

xStinepigen skriver:

Det kan det godt være.. Har du evt nogle bule der omme?

Aner det ikke 

Anmeld Citér

2. juni 2015

Sitrani

Anonym skriver:

Hmm.. måske lider du af hård mave?? Det kan være meget smertefuldt af komme af med hård afføring, og det svier og gør ondt bagefter....

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anonym trådstarter

Sitrani skriver:

Hmm.. måske lider du af hård mave?? Det kan være meget smertefuldt af komme af med hård afføring, og det svier og gør ondt bagefter....

Ja, men syntes bare ikke at afføringen er for hård. Jeg har ikke svært ved at komme af med det. Det er bare smertefuldt.

Anmeld Citér

2. juni 2015

Os&lilledig

Det kan også være en rift i endetarmen pga en enkelt dag med hård mave. Det kan være indvendige hæmorider. Det kan være svamp. Men også mere omfattende. Hvor længe har det stået på..? Mere end 14 dage, så ville jeg kontakte lægen. Har selv haft problemer og blev hurtigt tjekket ved lægen, det var en handske, glide creme og mærke efter og så fik jeg en recept  

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Os&lilledig skriver:

Det kan også være en rift i endetarmen pga en enkelt dag med hård mave. Det kan være indvendige hæmorider. Det kan være svamp. Men også mere omfattende. Hvor længe har det stået på..? Mere end 14 dage, så ville jeg kontakte lægen. Har selv haft problemer og blev hurtigt tjekket ved lægen, det var en handske, glide creme og mærke efter og så fik jeg en recept  

Det har stået på i rigtig lang tid. Syntes det er så flovt at gå til lægen med. Især hvis han skal kigge mig op i numsen  Derfor har jeg ikke kontaktet min læge endnu. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Os&lilledig

Anonym skriver:

Det har stået på i rigtig lang tid. Syntes det er så flovt at gå til lægen med. Især hvis han skal kigge mig op i numsen  Derfor har jeg ikke kontaktet min læge endnu. 

Jeg er sygeplejerske.. Og vi ser det hver evig eneste dag. For os er det, det samme som at kigge i et øre. Du skal huske, at forsætter det, og at der måske er noget galt, så skal de kigge og rode og rave endnu mere.. 

Du skal bare have et par våd servicerer med og lige vaske dig, inden du sætter dig og venter på at komme ind

man ligger bare på siden og så mærker lægen. De GLOR ikke

Anmeld Citér

3. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Slug din flovhed og til lægen med dig. Han/hun har gloet op i tusindsvis af andre røvhuller end dit. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Slug din flovhed og til lægen med dig. Han/hun har gloet op i tusindsvis af andre røvhuller end dit. 

Ha ha  Som du dog kan sige det  Men ja du har ret. Skal bare lige tage mig sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.