Pludselig ændret blødning med hormonspiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

680 visninger
3 svar
1 synes godt om
2. juni 2015

Anonym trådstarter

Hejsa. 

Jeg fik lagt en hormonspiral i september sidste år. Siden da har jeg nærmest ikke oplevet blødninger, men kun en lille smule en gang om måneden. 

Denne måned bløder jeg pludselig noget, der ligner en normal mængde menstruationsblod. 

Bliver nervøs for om jeg måske har tabt spiralen! 

Er her nogen, der har oplevet ændringer i blødningen uden det har betydet at spiralen er tabt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen?

Anmeld Citér

3. juni 2015

Babyklar87

Profilbillede for Babyklar87

Hej. 

Jeg har ikke lige oplevet det du beskriver. Men du kan selv mærke efter om spiralen sidder. Dermed kan du i hvert fald sikre dig at den ikke er faldet ud.

Måske du kan få din mand/kæreste til det. Det kan være lidt svært, da den jo sidder langt oppe, men du kan tydeligt mærke de små tråde. 

Jeg havde slet ingen blødning dengang jeg fik sat spiral op. 

Jeg fik sat den op i 2009 efter jeg havde født vores datter. Blødte dog fuldstændig vanvittigt de første 3 uger, holdt lige en uges blødningsfri og så blødte jeg på fuld knald igen. Fik så en "p-pillekur" af min læge, hvor jeg skulle spise 3 p-piller om dagen i 7 dage, dette ville være med til at opbygge mine slimhinder. Efter det, stoppede jeg fuldstændig med at bløde og blødte ikke i al den tid jeg havde den oppe. Fik den fjernet i 2012. 

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym trådstarter

Babyklar87 skriver:

Hej. 

Jeg har ikke lige oplevet det du beskriver. Men du kan selv mærke efter om spiralen sidder. Dermed kan du i hvert fald sikre dig at den ikke er faldet ud.

Måske du kan få din mand/kæreste til det. Det kan være lidt svært, da den jo sidder langt oppe, men du kan tydeligt mærke de små tråde. 

Jeg havde slet ingen blødning dengang jeg fik sat spiral op. 

Jeg fik sat den op i 2009 efter jeg havde født vores datter. Blødte dog fuldstændig vanvittigt de første 3 uger, holdt lige en uges blødningsfri og så blødte jeg på fuld knald igen. Fik så en "p-pillekur" af min læge, hvor jeg skulle spise 3 p-piller om dagen i 7 dage, dette ville være med til at opbygge mine slimhinder. Efter det, stoppede jeg fuldstændig med at bløde og blødte ikke i al den tid jeg havde den oppe. Fik den fjernet i 2012. 

Tak for dit svar

har forsøgt at mærke efter, men kan ikke rigtig mærke noget sådan rigtig tydeligt

har fået en tid hos min gynækolog imorgen tidlig og så tjekker de om den stadig er hvor den skal være - det håber jeg 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.