Jeg beder om tilgivelse......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. april 2008

mor til en del

i må simpelt hen tilgive mig at jeg overhovedet fik tanken om at dele det "vidunderlige" spil >( med jeg. Men hvor er jeg dog samtidig glad for at det ikke kun er mig, som kan blive helt hook på et spil. Da min ældste søn gik i 5. klasse gennemførte jeg hans Quake spil, og hans kammerater var helt rundt på gulvet over at Paws mor kunne sådan noget, og deres mødre de var sku' nærmest forargede over at jeg bruigte MIN fritime på den slags pjat. Så tilgiv mig nu, så skal jeg tilgengæld love at jeg kun kan finde på at gøre det igen, hvis jeg finder et spil der er mindst ligeså godt.;) Lisbeth.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. april 2008

ivfmarie

ahhhh, Quake - der har jeg også været. Og før det var det Wolfenstein. Og Doom!

been there - done that

Marie - med meget svag sjæl

Anmeld

2. april 2008

Marco2

Er der nogen af jer der har spillet World of Warcraft?? Det var jeg bare totalt hooked på. Overvejer faktisk at begynde lidt igen....

Og Lisbeth, du er altså ikke sådan lige tilgivet..... Min spillenarkomani er jo blusset fuldstændigt op igen...

AG - nyudsprunget spillenarkoman

Anmeld

2. april 2008

Kaufie

Marco2 skriver:

Er der nogen af jer der har spillet World of Warcraft?? Det var jeg bare totalt hooked på. Overvejer faktisk at begynde lidt igen....

Jep - det brugte manden og jeg lige en sommer på for et par år siden. Jeg mener - vi kom stort set ikke ud af lejligheden og nåede lynhurtigt level 40

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Marco2 skriver:

Og Lisbeth, du er altså ikke sådan lige tilgivet..... Min spillenarkomani er jo blusset fuldstændigt op igen...

AG - nyudsprunget spillenarkoman

lol...vi spillede uafbrudt i et år, jeg havde en lvl. 70 kriger....lol, det var et fedt spil! Lad være med at begynde...lad være for fanden, du midster resten af dit liv....ha ha, her spillede vi så alle 4, på samme server, og hjalp hinanden vildt meget.
men den store knægt var helt hooked på det, og er det stadig, så hele hans kommende weekend går med raid i en eller anden vigtig instance!

lol....vi er da slet ikke så forskellige marco.

dog har jeg altid ment at tombraider-serien var meget bedre....det har jeg dælme også spillet for voldsomt!

knus fra sloggi...som elsker WOW

ps/ der kommer snart en opgradering til spillet, men den bliver sikkert også forsinket, lige som den sidste der kom!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.