erfaring med at bestille stof og stil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

588 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. juni 2015

Fremad

er der nogle der har erfaring med at købe online på stof og stil der kan hjælpe mig mht deres levering, og deres faktura...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

Signe-bine

sscm skriver:

er der nogle der har erfaring med at købe online på stof og stil der kan hjælpe mig mht deres levering, og deres faktura...

Jeg har købt stof i deres online butik i efteråret :-) Hvad mangler du svar på? (Så må vi se om jeg kan svare :-))

Anmeld Citér

2. juni 2015

Fremad

Jeg har købt stof i deres online butik i efteråret :-) Hvad mangler du svar på? (Så må vi se om jeg kan svare :-))

på mine kviterringer og faktura derfra står der levering på deres central i herning.

er det standart selvom man har bestil postomdelt til nærmeste posthus....

de kunne intet se i deres system

Anmeld Citér

2. juni 2015

Leonora

Har kun gode erfaringer med det. Deres stoffer er god og holdbar kvalitet og de bliver leveret hurtigt efter bestillingen  

Anmeld Citér

3. juni 2015

Signe-bine

sscm skriver:

på mine kviterringer og faktura derfra står der levering på deres central i herning.

er det standart selvom man har bestil postomdelt til nærmeste posthus....

de kunne intet se i deres system

Hmmm jeg ved ikke om det er deres standard, så vidt jeg husker stod der min egen adresse på min faktura..

Men det lyder som om du allerede har været i kontakt med dem? Er tingene afsendt? Er pengene hævet og kan de alligevel ikke finde ordren i deres system?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.