Ammestol

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
4 svar
1 synes godt om
2. juni 2015

Anneliejensen4

Hvilken Ammestol kan I anbefale? Jeg har prøvet lidt af det hele, siddet i sengen, siddet i en øreklapstol, siddet i en lænestol og siddet i stolen på sygehuset (Hvilket jo er bare de bedste) men dem kan man jo ikke købe Har lidt overvejet og købe en af de gyngestole som er i Ikea, men ved det ikke rigtig.. Kan I anbefale dem? 

Rigtig god dag! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anneliejensen4 skriver:

Hvilken Ammestol kan I anbefale? Jeg har prøvet lidt af det hele, siddet i sengen, siddet i en øreklapstol, siddet i en lænestol og siddet i stolen på sygehuset (Hvilket jo er bare de bedste) men dem kan man jo ikke købe Har lidt overvejet og købe en af de gyngestole som er i Ikea, men ved det ikke rigtig.. Kan I anbefale dem? 

Rigtig god dag! 

Jeg havde sådan en stor gammel lænestol der kunne vippes tilbage. Det var absolut den bedste for mig at sidde i og amme. 

Nu ved jeg ikke, bruger du ammepude? Når jeg havde min ammepude (eller en stor dyne) kunne jeg amme næsten hvor som helst, bare der var ryglæn

Jeg ved godt det ikke er så mange konkrete råd eller anbefalinger, men jeg håbe du trods alt kan bruge det til lidt

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anneliejensen4

MummiT skriver:

Jeg havde sådan en stor gammel lænestol der kunne vippes tilbage. Det var absolut den bedste for mig at sidde i og amme. 

Nu ved jeg ikke, bruger du ammepude? Når jeg havde min ammepude (eller en stor dyne) kunne jeg amme næsten hvor som helst, bare der var ryglæn

Jeg ved godt det ikke er så mange konkrete råd eller anbefalinger, men jeg håbe du trods alt kan bruge det til lidt

Jeg bruger en ammepude (med små kugler i) godt nok den lille størelse af dem - Men det kan da være jeg skal prøve med en dyne i stedet  

Og i hverfald tak for svar!  

Anmeld Citér

2. juni 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Anneliejensen4 skriver:

Jeg bruger en ammepude (med små kugler i) godt nok den lille størelse af dem - Men det kan da være jeg skal prøve med en dyne i stedet  

Og i hverfald tak for svar!  

Ammepude med kugler fungerede ikke for mig. Men jeg var rigtig glad for en med fossflakes (Den brugte jeg også efter jeg gik over til flaske).

Men ja, prøv lidt med dynen - Jeg brugte en voksendyne.

Anmeld Citér

2. juni 2015

Anneliejensen4

MummiT skriver:

Ammepude med kugler fungerede ikke for mig. Men jeg var rigtig glad for en med fossflakes (Den brugte jeg også efter jeg gik over til flaske).

Men ja, prøv lidt med dynen - Jeg brugte en voksendyne.

Okay, jamen det kan da være jeg skal prøve at kigge efter sådan en Mange tak for svar!  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.