Januar 2010. status!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

539 visninger
4 svar
0 synes godt om
13. september 2009

matryoshka

Jeg har haft det meget godt de seneste uger, har ingen gener og nyder det max.   Nu synes jeg også at alle kan se det på mig, at jeg er gravid, og det er dejligt! Min talje er vokset 16 cm siden jeg blev gravid og jeg har taget 5 kg på. (Tabte mig helt mystisk 2 kg forleden) Synes det er blevet sværere at modstå søde fristelser og føler mig konstant sulten! 

Hvordan har i det?  Hvordan har maven det? Hvad siger vægten? Har i været til 2. lægebesøg? 

Maja, 23+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

MaleneGærup

Har det rigtig godt størstedelen af tiden og prøver da også at nyde det selv om jeg glæder mig rigtig meget til baby kommer. Jeg er dog begyndt at få ondt i lænden, men det er der jo nok ikke noget at sige til når man lige pludselig tager 7 kg på!!
Jeg skal først til 2. læge tjek i uge 26...
Malene

Anmeld

13. september 2009

MaleneG

Her går det stille og roligt, maven vokser godt til, og det er nu tydeligt at jeg er gravid, nogen har sågar spurgt mig om det ikke var lige op over?  så stor synes jeg nu bestemt heller ikke jeg er.
Vægten siger 7 kg + siden start, og tror det meste har fordelt sig på min røv, hofter, og lår. 
Bækken smerter har vi rigeligt af, så det behøver bestemt ikke at blive værre end det er nu. 

2. læge undersøgelse skal jeg til her den 16/9, så det bliver dejligt at komme til at høre hjertelyd igen  

Anmeld

13. september 2009

Mullemus86

Hej.. Her går det nogenlunde.. Er bare så mega træt hele tiden.. Er nogen gange så udmattet, at jeg har lyst til at tude, bare for at løsne lidt op, hehe..
Er begyndt at have smerter i lænd og balder, skønt..
Mærker dog lille-fisen godt derinde, så det letter jo lidt op på det hele
Har pt. taget 2 ½ kg. på, og ser ret gravid ud  Tror heldigvis det meste har sat sig på maven.. -på trods af glubende appetit..! 
Skal til min 2. lægeundersøgelse på tirsdag..
/ Alice 23+1

Anmeld

15. september 2009

SHERO

Her går det fint, synes dog jeg konstant er nervøs for om han har er okay... Men det er nok ganske normalt..
Jeg har været sygemeldt i 14 dage, og 14 deltidssygemeldt, og lige startet på fuldtid igen, men tror desværre nok jeg bliver nød til at smide håndklædet i ringen. Blev sygemeldt med stress og forhøjet blodtryk, og kan mærke han er mindre livlig når jeg er stresset  De er blevet bedre på mit arbejde til at tage hensyn, men skal ikke meget til før jeg går helt op i sømmende...

Men tror han har det godt, og glæder mig meeeeget til at se ham om 10 dage til 3D scanning...  blir så fantastisk....

Tullen 24+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.