hjælp- underholdning til fødselsdag??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.646 visninger
10 svar
1 synes godt om
1. juni 2015

Kay

min mor bliver 50 og det skal fejres på fredag, med en lille have fest... hun har gjort meget ud af at fortælle at det er bare en hygge fest, og afslappet  have fest hvor folk selv griller deres mad, og at det ikke er højbors og med sange osv. 

så jeg har tænkt... nå men så skal jeg ikke til at arangeree alt muligt underholdning og ting og sager... 

men nu ringer min faster så, og siger at hun ville lige høre hvad det er for noget underholdning jeg har fundet på, for hun har lige snakket med min mor, der mener at jeg har virket så hemlighedsfuld at jeg helt sikkert kommer med et indslag   og at det glæder hun sig til at se hvad jeg har fundet på...  

jo tak... jeg skal nå at hjælpe elna med at lave hendes gave færdig i dag, vi skal afsted der op i morgen fordi hun fylder rundt onsdag med brunch og fester fredag og derfor bliver vi der og hjælper med mad og kage osv.  og så skal jeg også lige trylle et sjovt og festligt indslag ud af ærmet!?!?!? 

er der nogen der har en fed ide??? please  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Et stort lærred , maling og pensler så kan alle gæster måske lidt og din mor får et sjovt minde fra festen �� kræver heller ikke så meget forberedelse ... Eller del sedler ud pg ved folk beskrive din mor Med et ord der fx begynder med det samme bogstav som hendes navn , giv dem et par minutter og så læses de højt - det kan være vældig sjovt ��

Anmeld Citér

1. juni 2015

Kay

Mulllesmor skriver:

Et stort lærred , maling og pensler så kan alle gæster måske lidt og din mor får et sjovt minde fra festen �� kræver heller ikke så meget forberedelse ... Eller del sedler ud pg ved folk beskrive din mor Med et ord der fx begynder med det samme bogstav som hendes navn , giv dem et par minutter og så læses de højt - det kan være vældig sjovt ��

jo nummer to kunne være ret sjovt... vi bliver 40 så kunne godt være jeg skulle tage mere end et bogstav hvis det var  

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor
Kay skriver:

jo nummer to kunne være ret sjovt... vi bliver 40 så kunne godt være jeg skulle tage mere end et bogstav hvis det var  

ja du kan jo dele bogstaverne i hendes navn ud sådan at hvis hun fx hedder ellen så få de første fem e-l-l-e-n og så forfra fra nr 6 og frem forfra og så frem deles - så er der lidt forskellige bogstaver... du kan lave sedlerne som hjerter og tage et lille træ med/ trollegren og så kan hver gæst gå op til hende, sige ordet og hænge det på grenen/træet...

Anmeld Citér

1. juni 2015

Kay

Mulllesmor skriver:

ja du kan jo dele bogstaverne i hendes navn ud sådan at hvis hun fx hedder ellen så få de første fem e-l-l-e-n og så forfra fra nr 6 og frem forfra og så frem deles - så er der lidt forskellige bogstaver... du kan lave sedlerne som hjerter og tage et lille træ med/ trollegren og så kan hver gæst gå op til hende, sige ordet og hænge det på grenen/træet...

det var en god ide  

Anmeld Citér

1. juni 2015

serinasmor

Måske den der hattesang - må ikke indsætte link men googlede hattesang og så kom der en tekst  

Anmeld Citér

1. juni 2015

Kay

serinasmor skriver:

Måske den der hattesang - må ikke indsætte link men googlede hattesang og så kom der en tekst  

den lavede vi til min fasters 40 års sidste år  

Anmeld Citér

1. juni 2015

Tip!

Jeg var til 50 års fødselsdag for nogle weekender siden.. 

Damen blev 50 år.. Hendes søskende havde lavet en gæt 13 rigtige om fødselsdags gæsten. Hun blev hevet ud, fik fodbold tøj på og grill handsken. 

I spørgsmålene var der også små konkurrencer, hvor hurtigt kan fødselaren spise en flødebolle, få en blyant ned i en flaskem også en om hun kendte navnet på en HIK fodboldspiller... 

Det var hylende morsomt... Hun skulle selv svare på spørgsmålene.. 

Anmeld Citér

1. juni 2015

serinasmor

Kay skriver:

den lavede vi til min fasters 40 års sidste år  

Ja det dur ikke så  

Ellers kontakt 4 personer i hendes liv - få dem til at fortælle en sjov historie om din mor - bare en annekdote ... Genfortæl den til festen og få evt din mor til at gætte på hvem der har fortalt det om hende  

Anmeld Citér

1. juni 2015

Kay

BC skriver:

Jeg var til 50 års fødselsdag for nogle weekender siden.. 

Damen blev 50 år.. Hendes søskende havde lavet en gæt 13 rigtige om fødselsdags gæsten. Hun blev hevet ud, fik fodbold tøj på og grill handsken. 

I spørgsmålene var der også små konkurrencer, hvor hurtigt kan fødselaren spise en flødebolle, få en blyant ned i en flaskem også en om hun kendte navnet på en HIK fodboldspiller... 

Det var hylende morsomt... Hun skulle selv svare på spørgsmålene.. 

Det lyder sjovt ☺

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.