Hvornår udbetaling af suplerende su lån??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.537 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. juni 2015

Anonym trådstarter

Hej ....

Jeg blev nød til at søge supplerende SU lån på 1500 kr. Jeg fik svar midt maj om at det var gået igennem og godkendt. Jeg gik ind på min låneplan for 10 dage siden og ændrede min lån i maj og juni så jeg fik mit supplerende lån udbetalt.. jeg har dog ikke fået det endnu og vil hører om nogle ved hvornår det bliver udbetalt?? Er det hver 3 måned eller midt måned eller hvordan.. ?? der står heller ikke noget under kommende udbetalinger.... Mystisk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

AnnaK89

Har du godkendt din låneplan?

Anmeld Citér

1. juni 2015

Fremad

Du skal godkende låne planen derefter plejer de at komme til den 1 sammen med su'en 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

FruNK skriver:

Har du godkendt din låneplan?

Jeps den er godkendt både for maj og juni måned...

Anmeld Citér

1. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Når du har godkendt din låneplan, plejer de at blive udbetalt den efterfølgende torsdag - når de selvfølgelig kan se at planen er godkendt 

Anmeld Citér

1. juni 2015

Anonym trådstarter

Rikke _ Mor til Ida <3 skriver:

Når du har godkendt din låneplan, plejer de at blive udbetalt den efterfølgende torsdag - når de selvfølgelig kan se at planen er godkendt 

Oki godkendte hvis først om mandagen ugen før så måske de ikke har kunnet nå det til om torsdagen... Kigger om de kommer på torsdag...

Anmeld Citér

1. juni 2015

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Oki godkendte hvis først om mandagen ugen før så måske de ikke har kunnet nå det til om torsdagen... Kigger om de kommer på torsdag...

De opdaterer vidst deres systemer natten til tirsdag, mener jeg at jeg engang fik at vide. Så tror du får dem på torsdag, men kan være du først kan se dem til udbetaling i morgen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.