Hjælp - Barselsdagpenge......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

479 visninger
3 svar
2 synes godt om
1. juni 2015

DortheL

Hej, alle

Jeg er nu gået på barsel, hvilket er skønt!

Da jeg var ledig ved min A-kasse var jeg berettiget den høje dagpengesats, hvilket udgør 4135,- pr. uge. Jeg er blevet oplyst, at dette også vil være beløbet på barselsdagpenge.

Jeg har dog fået en noget lavere sats fra Udbetaling Danmark, som udgør 3129,- pr. uge.
Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det kan være?

Jeg har prøvet at komme i kontakt med udbetaling Danmark, men kommer bare ikke i gennem.

Derudover har de kun brugt det halve af mit skattefradrag - hvordan kan det være?

Håber der sidder en derude, der kan hjælpe mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juni 2015

DortheL

Slet ingen?

Anmeld Citér

1. juni 2015

Mom2

DortheL skriver:

Hej, alle

Jeg er nu gået på barsel, hvilket er skønt!

Da jeg var ledig ved min A-kasse var jeg berettiget den høje dagpengesats, hvilket udgør 4135,- pr. uge. Jeg er blevet oplyst, at dette også vil være beløbet på barselsdagpenge.

Jeg har dog fået en noget lavere sats fra Udbetaling Danmark, som udgør 3129,- pr. uge.
Er der nogen der kan forklare mig, hvordan det kan være?

Jeg har prøvet at komme i kontakt med udbetaling Danmark, men kommer bare ikke i gennem.

Derudover har de kun brugt det halve af mit skattefradrag - hvordan kan det være?

Håber der sidder en derude, der kan hjælpe mig

Du skal have fat i Udbetaling Danmark, vi kan ikke fortælle dig hvorfor de gør som de gør...

Anmeld Citér

1. juni 2015

FruStolpe

Prøv at regn ud havd dit fradrag er pr. dag og så se om ikke det passer med hvor mange dage du har fået udbetalt for. 

I det hele taget er opstart på dagpenge noget rod synes jeg. Men i mit tilfælde var det pga at jeg ikke fik for så mange dage som jeg regnede med.... De følger jo ikke måneden, så de skal man lige sætte sig ind i... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.