Har I det også sådan? At ens børn bliver store?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.116 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. maj 2015

Anonym trådstarter

Ihhh..nu må I ikke misforstå mig men er jeg den eneste der kan se på mine børn og tænke "stop med at vokse lille skat og forbliv min lille baby"? Jeg har en på næsten 4 og en på 4 mdr og jeg ser tit på min store datter og tænker hvor pokker blev min baby af? Og savner faktisk at hun er en baby selvom jeg har lillebror på 4 mdr. Men han vokser også alt for hurtigt  Elsker bare baby'er og det første år med sådan en lille størrelse Og babyer er bare så dejlige. Selvfølgelig elsker jeg min datter overalt på jorden men ja... har bare svært ved tanken om at hun er så stor. Måske det også er blevet forstærket efter at nr. 2 er kommet til verden. 

Kan bare mærke at jeg ikke er færdig med at få børn endnu 

Er jeg skør at have det sådan??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Ihhh..nu må I ikke misforstå mig men er jeg den eneste der kan se på mine børn og tænke "stop med at vokse lille skat og forbliv min lille baby"? Jeg har en på næsten 4 og en på 4 mdr og jeg ser tit på min store datter og tænker hvor pokker blev min baby af? Og savner faktisk at hun er en baby selvom jeg har lillebror på 4 mdr. Men han vokser også alt for hurtigt  Elsker bare baby'er og det første år med sådan en lille størrelse Og babyer er bare så dejlige. Selvfølgelig elsker jeg min datter overalt på jorden men ja... har bare svært ved tanken om at hun er så stor. Måske det også er blevet forstærket efter at nr. 2 er kommet til verden. 

Jeg tror det er en naturlov at vi alle syntes tiden går for hurtigt  

Anmeld Citér

31. maj 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Jeg tror det er en naturlov at vi alle syntes tiden går for hurtigt  

Anmeld Citér

31. maj 2015

StineW79

Profilbillede for StineW79

Uha jeg har det på sammen måde med mine pige på 6 1/2 og den "lille" der bliver 3 om ca 1 mdr.

Er lige begyndt at sælge ud af vores baby ting, og bliver nærmest helt vemodig, når jeg sidder der med alle deres små ting de er vokset ud af vh stine

Anmeld Citér

31. maj 2015

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Uha jeg har det på sammen måde med mine pige på 6 1/2 og den "lille" der bliver 3 om ca 1 mdr.

Er lige begyndt at sælge ud af vores baby ting, og bliver nærmest helt vemodig, når jeg sidder der med alle deres små ting de er vokset ud af vh stine

Puha ja....kan slet ikke holde tanken ud om at vi en dag skal sælge vores barnevogn og alt andet baby udstyr/ting. Tror jeg gemmer noget bare for mindernes skyld 

Min kæreste er helt omvendt. Han nyder at vores pige er så stor og glæder sig bare til lillebror bliver større. Han "gider" ikke baby-stadiet. Men det tror jeg er typisk mænd 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Sissel

Har det PRÆCIS lissom dig.. Og da det desværre er vores sidste, synes jeg det bliver endnu mere vemodigt.. Åh den tanke er næsten ikke til at holde ud. At hun er den sidste baby, jeg skal føde, amme, sove med, lære at spise og alt det�� 

Hvem har dog fundet på det her evigheds skruk noget.. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har det på samme måde min søn bliver 5 til oktober og jeg går stadig rundt og bære på ham. Heldigvis er han kun 14,7 kilo men alligevel. Idag sagde han fra da jeg ville give ham sokker på og det fik mig til at stoppe op og sige til mig selv ' tag dig nu sammen ' han er min lille supermand og selvfølgelig skal han blive stor en dag men det må bare ikke gå for hurtigt  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.