Er dette børnesår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.209 visninger
9 svar
1 synes godt om
31. maj 2015

sommerc

Profilbillede for sommerc

Godaften alle

for et par uger siden, fik min søn på 3 år, et sår ved læben, lægen gav os noget at smøre med og jeg ringede og sagde såret bare blev større og til det, sagde lægen at vi skulle smøre det en uge mere og ellers ringe. Så jeg ringer imorgen og så må vi til lægen igen.

hvad er det? Børnesår? Andet?

Jeg så lige nu hvor han faldt i søvn, at hans mund har en rød cirkel rundt om læberne. 

Hvad er dette? 

Håber i kan se billedet

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Sitrani

sommerc skriver:

Godaften alle

for et par uger siden, fik min søn på 3 år, et sår ved læben, lægen gav os noget at smøre med og jeg ringede og sagde såret bare blev større og til det, sagde lægen at vi skulle smøre det en uge mere og ellers ringe. Så jeg ringer imorgen og så må vi til lægen igen.

Jeg så lige nu hvor han faldt i søvn, at hans mund har en rød cirkel rundt om læberne. 

Hvad er dette? 

Håber i kan se billedet

Da det ikke er et decideret sår vil jeg ikke mene det er børnesår. Det bliver til rigtig sår hvor der kommer væske ud af og skorper på. Måske noget svamp?! Men er ikke sikker. . Nok fint lige at få det tjekket ..

Anmeld Citér

31. maj 2015

sommerc

Sitrani skriver:

Da det ikke er et decideret sår vil jeg ikke mene det er børnesår. Det bliver til rigtig sår hvor der kommer væske ud af og skorper på. Måske noget svamp?! Men er ikke sikker. . Nok fint lige at få det tjekket ..

Okay, ja skal til lægen imorgen med ham, så håber jeg det snart går væk

Anmeld Citér

31. maj 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
sommerc skriver:

Godaften alle

Hvad er dette? 

Håber i kan se billedet

Det ligner eksem. Min søn har eksem og det ligner virkelig meget. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

sommerc

Aisha skriver:

Det ligner eksem. Min søn har eksem og det ligner virkelig meget. 

Okay tak for svar��

Anmeld Citér

31. maj 2015

Fremad

Hvis det er børnesår burde det have smittet andre steder...det smitter af h til...

Det ligner det ligner desværre det børne eksem min datter har fået... De troede det var svamp men det var det desværre ikke 

Anmeld Citér

31. maj 2015

sommerc

sscm skriver:

Hvis det er børnesår burde det have smittet andre steder...det smitter af h til...

Det ligner det ligner desværre det børne eksem min datter har fået... De troede det var svamp men det var det desværre ikke 

Øv øv.. Tak for svar! godt vi skal til lægen imorgen

Anmeld Citér

31. maj 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

det kan godt minde lidt om ringorm min søn har haft.

Anmeld Citér

31. maj 2015

Valle81

Det ligner herpes, altså forkølelsessår��

Anmeld Citér

4. juni 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
sommerc skriver:

Godaften alle

Hvad er dette? 

Håber i kan se billedet

Hvad sagde lægen ? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.