Hvilket badebassin til 2-årig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.881 visninger
12 svar
4 synes godt om
31. maj 2015

Jupiter

Vi skal have købt et badebassin til vores datter, som lige er blevet 2 år.

Synes godt nok der er mange muligheder. Rundt, firkantet, stort, småt, fast kant, oppusteligt, med og uden pumpe, osv osv.

Vi vil gerne have et som hun selv kan komme op i og ud af uden vores hjælp, men også et hvor vandet ikke nødvendigvis fosser ud hver gang.

I forhold til størrelsen tænker vi at der skal være plads til hende og et par legekammerater ad gangen, omend det nok ikke bliver så ofte at de er flere end 1-2 i ad gangen.

Hvad har i erfaringer med?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Os&lilledig

Jupiter skriver:

Synes godt nok der er mange muligheder. Rundt, firkantet, stort, småt, fast kant, oppusteligt, med og uden pumpe, osv osv.

Vi vil gerne have et som hun selv kan komme op i og ud af uden vores hjælp, men også et hvor vandet ikke nødvendigvis fosser ud hver gang.

I forhold til størrelsen tænker vi at der skal være plads til hende og et par legekammerater ad gangen, omend det nok ikke bliver så ofte at de er flere end 1-2 i ad gangen.

Vi købte dette til 169 i Harald Nyborg. God i højden, ikke fo lavt så det væltet ud, billigt, ikke så højt. Det er ikke vildt dyrt at fylde vand i. måske med en skammel  til en 2 årige hvis kanten er for høj.. Vores er 5 år, men hun kan bedre lige at kunne ligge på maven på "svømme" på bunden med meget lidt vand i..! Hun kravler rundt og plasker med vand det er mere voksnes behov at det skal være stort og fyldt helt op. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. maj 2015

Jupiter

Os&lilledig skriver:

Vi købte dette til 169 i Harald Nyborg. God i højden, ikke fo lavt så det væltet ud, billigt, ikke så højt. Det er ikke vildt dyrt at fylde vand i. måske med en skammel  til en 2 årige hvis kanten er for høj.. Vores er 5 år, men hun kan bedre lige at kunne ligge på maven på "svømme" på bunden med meget lidt vand i..! Hun kravler rundt og plasker med vand det er mere voksnes behov at det skal være stort og fyldt helt op. 

Jeg har kigget på den type, og det virker nemlig fint forhold til størrelse og tyk kant osv.

Jeg har slet ikke behov for at hun får en masse vand i - hun hader at komme i bad, så det skal bare være for at mærke og plaske og kaste sig rundt i 

Mit issue er nok at hun vist ikke selv kan komme over kanten. Og en skammel tør jeg slet ikke sætte frem. Jeg er i forvejen meget hys over kravle/klatre/falde-halløj 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Dorthe1986

Jupiter skriver:

Jeg har kigget på den type, og det virker nemlig fint forhold til størrelse og tyk kant osv.

Jeg har slet ikke behov for at hun får en masse vand i - hun hader at komme i bad, så det skal bare være for at mærke og plaske og kaste sig rundt i 

Mit issue er nok at hun vist ikke selv kan komme over kanten. Og en skammel tør jeg slet ikke sætte frem. Jeg er i forvejen meget hys over kravle/klatre/falde-halløj 

Vi har det der til vores børn og de kan sagtens komme i selv :-)

Anmeld Citér

31. maj 2015

Jupiter

Dorthe1986 skriver:

Vi har det der til vores børn og de kan sagtens komme i selv :-)

Hvor gamle er de?

Anmeld Citér

31. maj 2015

MKBP

Profilbillede for MKBP

Vi har haft et lille rundt et fra fætter BR - det fungerede fint :-) Det var med 3 ringe !

//Mette

Anmeld Citér

31. maj 2015

sommerbarn<3

Profilbillede for sommerbarn<3
30.05.2011 kl. 12:12 kom den smukkeste lille fyr til verden, og ændrede mit verden til paradis

Min dreng havde mest glæde af et lille børnebassin i den alder, så han kunne gå i og op som det passede ham, uden hjælp. Og man ikke skulle tænke på at holde vandet rent, for der er så lidt i så man bare skifter det, hvis det bliver for slemt. I det større bliver vandet heller ikke varmet nok op af solen til de små.

Anmeld Citér

31. maj 2015

Jupiter

sommerbarn<3 skriver:

Min dreng havde mest glæde af et lille børnebassin i den alder, så han kunne gå i og op som det passede ham, uden hjælp. Og man ikke skulle tænke på at holde vandet rent, for der er så lidt i så man bare skifter det, hvis det bliver for slemt. I det større bliver vandet heller ikke varmet nok op af solen til de små.

Ja vi havde det samme sidste år. Det fungerede fint, men det er punkteret i løbet af vinteren åbenbart, så det var kun én sæson det holdt 

Jeg ville gerne undgå at skifte vand ofte - det er ret bøvlet i forhold til vores vandforsyning osv. 

Men størrelsen og tykkelsen på kanten er jo netop helt perfekt 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Mettefpigen

Jeg købte engang det her i kvickley ☺

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. maj 2015

Jupiter

Mettefpigen skriver:

Jeg købte engang det her i kvickley ☺

Ej men den er jo helt perfekt!

Du siger "engang" - er det meget længe siden? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.