Boligløs

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
4 svar
25 synes godt om
31. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej piger,

jeg venter barn nummer 2 til september og manden og jeg er blevet enige om at opsige vores lejlighed, den skal vi være ude af senest 31.08 / men nu er jeg begyndt at panikke over at vi kommer til at stå med nyfødt baby og barn på 11 mdr uden tag over hovederne. Banken vil ikke hjælpe (de har haft døren lukket længe / længere historie) og gruer for at flytte ind hos svigerforældrene - for det ved jeg at jeg ikke kommer til at holde ud  

Jeg aner virkelig ikke mine levende råd og vi har meldt os ind i en bolig forening men de har ikke en skid pt - og alle søger åbenbart lejligheder i det område vi bor i (det tror da pokker hvis alle banker ikke vil hjælpe til at få folk til at købe hus) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. maj 2015

Frk_Louise

Anonym skriver:

Hej piger,

jeg venter barn nummer 2 til september og manden og jeg er blevet enige om at opsige vores lejlighed, den skal vi være ude af senest 31.08 / men nu er jeg begyndt at panikke over at vi kommer til at stå med nyfødt baby og barn på 11 mdr uden tag over hovederne. Banken vil ikke hjælpe (de har haft døren lukket længe / længere historie) og gruer for at flytte ind hos svigerforældrene - for det ved jeg at jeg ikke kommer til at holde ud  

Jeg aner virkelig ikke mine levende råd og vi har meldt os ind i en bolig forening men de har ikke en skid pt - og alle søger åbenbart lejligheder i det område vi bor i (det tror da pokker hvis alle banker ikke vil hjælpe til at få folk til at købe hus) 

Hmm.... Hvorfor har i opsagt lejligheden uden at have fundet en ny? 

Anmeld Citér

31. maj 2015

Morjanne76

I har vel selv valgt at sige jeres lejlighed op og dermed gøre jer boligløse? 

Er økonomien til det, tror jeg nu gerne, banken hjælper med køb af hus. 

Anmeld Citér

31. maj 2015

lineog4

Anonym skriver:

Hej piger,

Hvad er grunden til I har opsagt jeres lejlighed? Kan forestille mig det er fordi huslejen er for høj, eller....? 

Med så små børn er I jo ikke så bundet til stedet (ingen vuggestue mm.), så hvad med at søg meget bredere. Selvsagt så din mand kan komme på arbejde - du skal jo barsel, så I har et år til at finde noget tættere på. Og så søg noget meget billigt, accepter at I mpske skal klare at være på få kvadratmeter, måske en toværelset og så spar penge op så kan det jo være banken vil låne jer penge til at kæbe hvis I har noget selv at putte i.

Anmeld Citér

31. maj 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Hej piger,

Kunne i mon få lov til at trække jeres opsigelse tilbage? 

Syntes det lyder vildt at opsige sin bolig inden man har noget nyt på hånden, især når der er børn indblandet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.