Nogen med tavlelak erfaring?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
4 svar
1 synes godt om
30. maj 2015

Loa

Jeg kunne godt tænke mig at lave, måske ikke en hel væg, men et stykke/et område hvor der er malet med tavlelak på Isabellas værelse, hvor hun kan tegne med kridt når det passer hende

Nogle med erfaring med brug af det, og allerhelst gerne med billeder

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. maj 2015

Fremad

Loa skriver:

Jeg kunne godt tænke mig at lave, måske ikke en hel væg, men et stykke/et område hvor der er malet med tavlelak på Isabellas værelse, hvor hun kan tegne med kridt når det passer hende

Nogle med erfaring med brug af det, og allerhelst gerne med billeder

ja... skal lige se om jeg har et billed, jeg har brugt det fra jem og fix og der var MASSER tilbage da jeg var færdig selvom det fik 3 lag....

Anmeld Citér

30. maj 2015

Fremad

sscm skriver:

ja... skal lige se om jeg har et billed, jeg har brugt det fra jem og fix og der var MASSER tilbage da jeg var færdig selvom det fik 3 lag....

Det er på savsmuldstapet, hvor der er brugt maletape til at lave kanter(dog gik det hurtigt ;-) )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

30. maj 2015

Loa

sscm skriver:

Det er på savsmuldstapet, hvor der er brugt maletape til at lave kanter(dog gik det hurtigt ;-) )

Ih hvor fint Er i glade for det? Er det nemt at få kridt helt af og skrive på igen?

Anmeld Citér

30. maj 2015

Fremad

Loa skriver:

Ih hvor fint Er i glade for det? Er det nemt at få kridt helt af og skrive på igen?

flyttede kort tid efter ;-)

Ja synes det var ok at få kridt af og skrive på det.. men det er næsten umuligt at dække igen.. mange bruger evt en plade og hænger så den op...altså hvis man bor til leje...

men jeg brugt min meget da den var i køkkenet :_) og så havde jeg en galleri ramme fra ikea til kridt osv nedenunder :-)b 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.