Wooow... nu gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.221 visninger
12 svar
0 synes godt om
12. september 2009

Malene84

Hold da op... første forsøg og nu allerede gravid. Jeg er super, super glad - dog kan jeg se kæresten er lidt nervøs. haha. Vi har venner som har prøvet mange måneder, hvor det stadig ikke er lykkes - tror måske han havde troet på lid længere tid.  Men kan se at han er glad.

Jeg har dog siden mandag haft rigtig ondt, skulle have haft mens i onsdags. - så det er "kun" 3 dage over tid. Jeg måtte bare stille min nysgerrighed, ¨så måtte teste i dag - og vupti to røde klare streger - testede igen - og ja, samme resultat  Men er der nogen der ved, hvad det er der gør så ondt? kan ikke læse mig frem til mavesmerter i min bog  Håber bare ikke der er noget galt.

Og hvor er det så iøvrigt en helt uvirkelig følelse - når ens største ønske går i opfyldelse - helt uvirkeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2009

Pige2009

Stort tillykke med befrugtningen og den kommende familieforøgelse

Hilsen Linda 36+1

Anmeld

13. september 2009

Trolde_mor

Hvor er det bare super, og så i første forsøg, kunne jo bare ikke være bedre

Stort tillykke herfra..

Har hørt om smerter, i første trimester i æggestokkene, lidt som mens. smerter.. Skulle være meget normalt, så mon ikke det er det?

De bedste tanker til jer, og held og lykke med graviditeten..

Anmeld

13. september 2009

FrkLarsen

Malene84 skriver:

Hold da op... første forsøg og nu allerede gravid. Jeg er super, super glad - dog kan jeg se kæresten er lidt nervøs. haha. Vi har venner som har prøvet mange måneder, hvor det stadig ikke er lykkes - tror måske han havde troet på lid længere tid.  Men kan se at han er glad.

Jeg har dog siden mandag haft rigtig ondt, skulle have haft mens i onsdags. - så det er "kun" 3 dage over tid. Jeg måtte bare stille min nysgerrighed, ¨så måtte teste i dag - og vupti to røde klare streger - testede igen - og ja, samme resultat  Men er der nogen der ved, hvad det er der gør så ondt? kan ikke læse mig frem til mavesmerter i min bog  Håber bare ikke der er noget galt.

Og hvor er det så iøvrigt en helt uvirkelig følelse - når ens største ønske går i opfyldelse - helt uvirkeligt.

Hold da op det gik hurtigt, folk må misunde dig lidt
                                 KÆMPE stort tillykke her fra

Anmeld

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Malene84 skriver:

Hej

Stort tillykke med graviditeten

Det er en fantastisk oplevelse at være gravid for første gang, men også en tid med mange spørgsmål og nye, ukendte fornemmelser.

Umiddelbart vil jeg tro, at det, du oplever, er ligamentsmerter, som kommer, fordi livmoderen vokser. Du kan læse mere her:

https://www.baby.dk/videnom/4p508/graviditet-underlivssmerter--ligamentsmerter.aspx

Mvh
Karoline

Anmeld

13. september 2009

BinaMor

jeg havde mens av da jeg fandt ud af at jeg var gravid. der gik nok 2-3 uger med avvvs

Anmeld

13. september 2009

Malene84

Hvor er I bare søde - tusind tak
og ja, det bliver nok ikke helt nemt, at fortælle nyheden til de vennepar som har prøvet i lang tid. Vi venter med at fortælle det til dem, til der begynder at være større bule på maven.

Og tak for linket  nu er jeg lidt mere rolig.

Anmeld

13. september 2009

¤Lou¤

WEEEE Tillykke

Anmeld

13. september 2009

Mira0911

Stort tillykke med graviditeten...

Anmeld

13. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tillykke tillykke   Tag det bare roligt med de mavesmerter - jeg har også haft dem siden jeg blev gravid og her går det da strygende! Men man bliver urolig - det kan næsten ikke undgås   Har du regnet ud ca. hvornår du får termin så? En gang i maj?

Mvh
Rosa
6+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.