Frygteligt ondt i babyløfter armen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. maj 2015

SofiaMik

Hej

I de sidste par måneder har jeg lidt af frygteligt ondt i venstre arm, hvor jeg typisk har min dreng på 1 år. Nogen gange bliver det nærmest værre om natten, som om, at jeg har ligget på den. Drengen sover om natten, men er lidt pylret om dagen og derfor på arm, når jeg er hjemme. Han gåtræner, men kan ikke gå endnu. Dog tror jeg, at det er ligemeget, for han vil bare være på arm hele tiden. Jeg troede, at det skulle blive bedre, efter at jeg startede på arbejde for en måned siden, men det går ikke væk. Er der andre, der har prøvet at have det sådan?

Altså jeg kan faktisk vågne af ubehag for armen. Det er også lidt i højre, men slet ikke som venstre. Han vejer omkring 10 kg.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

Mom

Profilbillede for Mom
SofiaMik skriver:

Hej

I de sidste par måneder har jeg lidt af frygteligt ondt i venstre arm, hvor jeg typisk har min dreng på 1 år. Nogen gange bliver det nærmest værre om natten, som om, at jeg har ligget på den. Drengen sover om natten, men er lidt pylret om dagen og derfor på arm, når jeg er hjemme. Han gåtræner, men kan ikke gå endnu. Dog tror jeg, at det er ligemeget, for han vil bare være på arm hele tiden. Jeg troede, at det skulle blive bedre, efter at jeg startede på arbejde for en måned siden, men det går ikke væk. Er der andre, der har prøvet at have det sådan?

Altså jeg kan faktisk vågne af ubehag for armen. Det er også lidt i højre, men slet ikke som venstre. Han vejer omkring 10 kg.

Jeg fik seneskedehindebetændelse i sådan en grad at det gjorde ondt i hele armen, da jeg var barsel med den yngste, og det var af at bære hende. Det gjorde så afsindigt ondt, at jeg mange aftner tudbrølede af smerter.

Jeg kom på en panodilkur samt beordret ro til armen. Fik at vide af min læge, at hvis det ikke blev bedre efter 14 dage med kuren, så ville hun lægge armen i gips, så den kunne blive tvunget o fuldstædig ro..

Anmeld Citér

29. maj 2015

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Kender alt til klister baby! Sådan var min søn også :-)

Jeg brugte derfor vikle, mai-tai og manduca. 

Det perfekt til at man har armene fri til alt mulig andet.

Min søn vejede 15 kg da han var et år og derfor var det virkelig rart at han kunne sidde på ryggen, brugte mest manduca, da det er en klik dims :-)

Anmeld Citér

29. maj 2015

SofiaMik

Mom skriver:

Jeg fik seneskedehindebetændelse i sådan en grad at det gjorde ondt i hele armen, da jeg var barsel med den yngste, og det var af at bære hende. Det gjorde så afsindigt ondt, at jeg mange aftner tudbrølede af smerter.

Jeg kom på en panodilkur samt beordret ro til armen. Fik at vide af min læge, at hvis det ikke blev bedre efter 14 dage med kuren, så ville hun lægge armen i gips, så den kunne blive tvunget o fuldstædig ro..

Selvfølgelig, det er da det, der er galt. Havde slet ikke tænkt på det, men jo er også tæt på at græde over det. Og den der brændende fornemmelse indeni armen. Tak for det. 

Anmeld Citér

29. maj 2015

SofiaMik

Kender alt til klister baby! Sådan var min søn også :-)

Jeg brugte derfor vikle, mai-tai og manduca. 

Det perfekt til at man har armene fri til alt mulig andet.

Min søn vejede 15 kg da han var et år og derfor var det virkelig rart at han kunne sidde på ryggen, brugte mest manduca, da det er en klik dims :-)

Jeg har en Manduca men lillemanden gider ikke være i den, desværre.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.