Er det helt normalt?(omkring minipiller)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

443 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. maj 2015

ung-mor-2014

Hej alle sammen 

Jeg er ved at være godt træt af mine minipiller, grunden er f.eks. det med at ens mens kan udeblive, og den eneste grund til jeg har minipiller er pga. amning.

Jeg fik minipiller ca 8-10 uger efter fødslen, altså efter lægesamtalen  nå men efter 6 uger på pillerne, fik jeg min mens  så tænkte jeg, at jeg nok var rigtig heldig og fik min mens på minipiller, hmm, ja nu er det 8 uger snart 9 uger siden jeg havde min mens sidst 

jeg er ved at gå ud af mit gode skind, jeg slapper af så meget som muligt, men nu er jeg godt nok ved at være gået ud af mit gode skin 

Er det normalt? Eller har jeg en grund til at være bekymret?

Håber i kan hjælpe, jeg er på bar bund, og min kæreste driller engang imellem med jeg er gravid igen, og jeg havde ingen symptomer med min datter, og opdagede det først over halvvejs igennem graviditeten, derved er jeg ved at være bekymret, men har jeg nogle grund til det?

Jeg tager mine piller med +/- et kvarter til en halvtimes mellemrum, så de bliver taget meget jævnt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

CaWi

ung-mor-2014 skriver:

Hej alle sammen 

Jeg er ved at være godt træt af mine minipiller, grunden er f.eks. det med at ens mens kan udeblive, og den eneste grund til jeg har minipiller er pga. amning.

Jeg fik minipiller ca 8-10 uger efter fødslen, altså efter lægesamtalen  nå men efter 6 uger på pillerne, fik jeg min mens  så tænkte jeg, at jeg nok var rigtig heldig og fik min mens på minipiller, hmm, ja nu er det 8 uger snart 9 uger siden jeg havde min mens sidst 

jeg er ved at gå ud af mit gode skind, jeg slapper af så meget som muligt, men nu er jeg godt nok ved at være gået ud af mit gode skin 

Håber i kan hjælpe, jeg er på bar bund, og min kæreste driller engang imellem med jeg er gravid igen, og jeg havde ingen symptomer med min datter, og opdagede det først over halvvejs igennem graviditeten, derved er jeg ved at være bekymret, men har jeg nogle grund til det?

Jeg tager mine piller med +/- et kvarter til en halvtimes mellemrum, så de bliver taget meget jævnt 

Jeg fik min mens 1 gang på de7 måneder jeg tog mini-piller.  Jeg fik dem også pga amning. 

Lige så snart jeg var færdig med at amme, fik jeg almindelige p-piller igen.   Jeg synes det var så træls ikke at vide hvornår min mens ville komme.  Om det kom i svømmehallen eller til en fest.  Og igen også om man var blevet gravid igen.

Anmeld Citér

28. maj 2015

ung-mor-2014

CaWi skriver:

Jeg fik min mens 1 gang på de7 måneder jeg tog mini-piller.  Jeg fik dem også pga amning. 

Lige så snart jeg var færdig med at amme, fik jeg almindelige p-piller igen.   Jeg synes det var så træls ikke at vide hvornår min mens ville komme.  Om det kom i svømmehallen eller til en fest.  Og igen også om man var blevet gravid igen.

Nu er jeg mere lettet, er glad for at jeg ikke er den eneste der har oplevet det

men ja det er ulideligt om hvornår for man det lige? er man mon gravid igen, men det dejligt at vide at det ikke behøver betyde noget, tusind tak for svar, det er beroligende 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Frk_Louise

ung-mor-2014 skriver:

Hej alle sammen 

Min datter er snart 7 mdr. gammel og jeg har også kun haft min mens en gang helt i starten.. 

Får også mini piller pga. amning..

Anmeld Citér

29. maj 2015

2721

Jeg tog minipiller i 4,5 år og havde aldrig mens. Jeg syntes det var befriende

Anmeld Citér

29. maj 2015

SofiaMik

Jeg kan ikke anbefale dem. Jeg fik ikke min mens i måneder og var konstant bange for graviditet (tog en del test). Når jeg så endelig fik min mens, var det en måned i træk puha jeg var helt mat.

Desuden tog jeg ca. 4-5 kg på, som jeg ellers havde tabt efter graviditeten øv øv.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.