Lykkepiller/antidepressiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Får du lykkepiller?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.046 visninger
6 svar
5 synes godt om
28. maj 2015

Anonym trådstarter

Godaften Jeg har de sidste 3 år kæmpet med Depression og angst. Har lige siden været på 20 Mg Citalopram. Det har reddet mit liv!! Fungere rigtig godt i dag. Er derfor bare nysgerrig på, hvor mange der er på lykkepiller? Altså rart, ikke, at føle sig alene☺️

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Bebsen

Jeg har svaret ja - selvom jeg ikke får medicin mere, så har jeg fået antidepressiver flere gange tidligere 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Fremad

Jeg har fået af mange omgang, og så længe selve grunden til depression kommer ikke bliver taget hånd om popper den op i tide og utide...

Anmeld Citér

28. maj 2015

Ploffer

Anonym skriver:

Godaften Jeg har de sidste 3 år kæmpet med Depression og angst. Har lige siden været på 20 Mg Citalopram. Det har reddet mit liv!! Fungere rigtig godt i dag. Er derfor bare nysgerrig på, hvor mange der er på lykkepiller? Altså rart, ikke, at føle sig alene☺️

Jeg er pt. På 40 Mg citalopram... Har været det siden oktober...

Anmeld Citér

28. maj 2015

Flødebollen

Anonym skriver:

Er på 2. Omgang. 

Fik 40 mig citalopram fra '10-'13.

af flere årsager, blandt andet mislykket fertilitetsbehandling og en spontan abort, er jeg for kort tid siden startet op igen. Desværre. 

Men dejligt man kan få hjælp til at holde hovedet oven vande når man selv har mistet sine badevinger

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

sscm skriver:

Jeg har fået af mange omgang, og så længe selve grunden til depression kommer ikke bliver taget hånd om popper den op i tide og utide...

Åh ja!! Oplever det på præcis samme måde!

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

Flødebollen skriver:

Er på 2. Omgang. 

Fik 40 mig citalopram fra '10-'13.

af flere årsager, blandt andet mislykket fertilitetsbehandling og en spontan abort, er jeg for kort tid siden startet op igen. Desværre. 

Men dejligt man kan få hjælp til at holde hovedet oven vande når man selv har mistet sine badevinger

Meget enig�� Har også været i facilitets behandling, og det er VIRKELIG noget der slider på psyke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.