Mens efter provokeret abort (lidt ulækre detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.483 visninger
8 svar
1 synes godt om
28. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. 

Den 12. marts fik jeg foretaget en provokeret abort, da jeg var 11+6, fordi baby var syg. Blødte derefter 7 uger til den 30/4. Pletblødte den 21/5 (troede det var mens der skulle begynde), men det stoppede samme aften, der var ikke engang et lille bind. Begyndte så at bløde mandag aften, men ikke ret meget. Det er ikke engang 1 bind om dagen og det har sådan en brunlig farve (ikke rød). Det har stadig den brunlige farve og det er kun når jeg tørre mig og der sidder lidt på mit trusseindlæg. Vi har ikke brugt beskyttelse, da vi gerne vil have en lille spire. Nå men nu til spørgsmålet:

Skal jeg regne dette som min mens? 

Kan det være pletblødning på grund af at ægget sætter sig fast (hvis det skulle lykkedes i første forsøg)? 

VEd ikke om i har erfaringer inden for området. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. maj 2015

Anonym trådstarter

Slet ingen? 

Anmeld Citér

29. maj 2015

5timesacharm..right?

Jeg har selv været igennem turen - og fik afvide at det brune er gammelt blod som kroppen er ved at rense ud ☺ kun hvis det er klart rødt, er det din mens ☺

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

5timesacharm..right? skriver:

Jeg har selv været igennem turen - og fik afvide at det brune er gammelt blod som kroppen er ved at rense ud ☺ kun hvis det er klart rødt, er det din mens ☺

hvornår burde man så at få sin mens efter aborten? 

Nu er der jo gået en lille måned 

Anmeld Citér

29. maj 2015

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

hvornår burde man så at få sin mens efter aborten? 

Nu er der jo gået en lille måned 

Det er meget forskelligt!☺ indtil din krop er klar til det . Ved mig gik der alt mellem 3 uger til 3 måneder ☺

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

Det er meget forskelligt!☺ indtil din krop er klar til det . Ved mig gik der alt mellem 3 uger til 3 måneder ☺

Ja okay, det er lang tid. 

Jeg må bare vente og se tiden an. det er bare svært at begynde projekt baby, når man ikke ved hvornår mens kommer 

Anmeld Citér

29. maj 2015

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Ja okay, det er lang tid. 

Jeg må bare vente og se tiden an. det er bare svært at begynde projekt baby, når man ikke ved hvornår mens kommer 

Ja det er det 

men det skal nok komme! ��

Anmeld Citér

29. maj 2015

Anonym trådstarter

Ja det er det 

men det skal nok komme! ��

Ja heldigvis Tiden kan bare føles så forfærdelig lang 

Anmeld Citér

29. maj 2015

5timesacharm..right?

Anonym skriver:

Ja heldigvis Tiden kan bare føles så forfærdelig lang 

Uden tvivl! Nu har vi været igennem det nogle gange, og er gravid nu 9+5 - så håber vi bare den bliver der❤

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.