Babypleje!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
1 svar
0 synes godt om
28. maj 2015

Anonym trådstarter

Hej med jer! 

Tænkte om det ikke kunne være til gavn for mange (heriblandt mig selv), hvis der blev videregivet lidt erfaringer indenfor babypleje, bleer osv? Håber i vil hjælpe og bruge tid på det! 

-Hvilke mærker kan i anbefale indenfor babypleje hvis kravet er, at det skal være svanemærket, godkendt af astma og allergiforbundet, og bare generelt ikke indeholde parfume osv?

- og hvilken pleje er nødvendig? ( her mener jeg har i olie, creme, shampoo osv)

- Bruger i skumklude eller vat - hvorfor? Og hvilke mærker?

- Hvad kan i anbefale af bleer, hvor der tages højde for pris, kvalitet og svanemærkning osv?

- Hvilke andre "redskaber" mener i er nødvendige til baby? Her tænkes der på vatpinde, negleklipper, tættekam osv.

Hvis der er noget jeg har  glemt så tilføjer i det endelig bare. Tusinde tak hvis i gider svare 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Mor1986

Vi har et barn med eksem så vi bruger kun produkter fra apoteket. Det er af mærkerne A-derma og La Roche Posay. Det drejer sit om til badet, shampoo og creme. 

Vi har altid brugt budget vådservietter men de fås ikke mere. er skiftet ud med et andet så nu bruger vi skum vaske klude. 

Af bleer bruger vi Libero. Det er de eneste hun tåler

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.