Klippet tungebånd...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
1 svar
3 synes godt om
28. maj 2015

SaraSH

Vores lille Noah på 15 dage er født med for stramt tungebånd og har idag været hos en øre-næse-hals læge for at få en 'fag mand' til at tjekke det. JM og SP mente at det ville være en god idé at klippe det, da det jo kan give problemer med sproget senere hen.

Mor her har været bange og rædselsslagende for at det ville ende med en klipning da man altid forestiller sig det værste! 

Men men men. Vi er lige kommet hjem og sikke en lettelse! Lille Noah fik lidt sukkervand i munden som frigjorde endorfiner som er smertelindrene (i stedet for at stikke med bedøvelse) og så på et splitsekund var tungebåndet klippet - grunden til han græd/var utilfreds var ligeså meget fordi doktormanden stak fingeren ind i munden på ham og der sjovt nok ikke kom mælk ud! :-) det blødte meget meget lidt og han blev lagt til brystet med det samme! 

Jeg vil derfor berolige andre som måske er i Amme situation og frygter det værste - lad ikke frygten stoppe jer i at få det gjort. Det er værre for forældrene end for børnene :-D  

ville bare lige dele solstråle historien med jer  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

Bebsen

Det lyder som da min knægt fik klippet tungebånd - det gik nemt og var så hurtigt overstået og øjeblikket efter lå han og ammede i mine arme igen  og denne gang ku han få fat! 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.