Sko/sandaler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.050 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. maj 2015

CamillaK1984

Hej allesammen ��

Jeg har en søn som er begyndt at gå, og har i den forbindelse prewalkersko til ham. Nu kigger jeg lidt på nettet efter sko og sandaler og GUD hvor er de dyre, nogle der har nogle "råd" som ik er så dyre og hvilke mærker i bruger og er glade for????

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. maj 2015

mortilnoahogmelina

Sko/sandaler er desværre møg dyre ... 

Keg vil dog sigean aldrig skal spare på barnets fodtøj deres fødder skal de have resten af livet og de skal bruges meget...

jeg selv køber Ecco spm 1 priotet men har altid flere par sko, jeg køber derfor altid nogen billigere os i Bilka eller sko butikken men de bliver kun brugt til mindre ture . Osv . 

Anmeld Citér

27. maj 2015

CamillaK1984

mortilnoahogmelina skriver:

Sko/sandaler er desværre møg dyre ... 

Keg vil dog sigean aldrig skal spare på barnets fodtøj deres fødder skal de have resten af livet og de skal bruges meget...

jeg selv køber Ecco spm 1 priotet men har altid flere par sko, jeg køber derfor altid nogen billigere os i Bilka eller sko butikken men de bliver kun brugt til mindre ture . Osv . 

Det kunne jo godt være at der var nogen der kendte en hjemmeside eller lign hvor de ik koster nær så meget.

Anmeld Citér

27. maj 2015

modesty

CamillaK1984 skriver:

Hej allesammen ��

Jeg har en søn som er begyndt at gå, og har i den forbindelse prewalkersko til ham. Nu kigger jeg lidt på nettet efter sko og sandaler og GUD hvor er de dyre, nogle der har nogle "råd" som ik er så dyre og hvilke mærker i bruger og er glade for????

Jeg har altid købt brugt. I de små størrelser kan man nemt finde nogen som ikke er blevet brugt eller hvor barnet kun har kravlet og de derfor ikke er blevet mærket på den indvendige sål.

Anmeld Citér

27. maj 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Vi er så heldige at skoringens eget mærke "skofus" passer super til min drengs fødder, og de har børnenes dag 2 gange om året hvor man får 2par for 1pars pris   Så vi køber kondi og sandaler i foråret og overgangssko og vinterstøvler i starten af efteråret. kommer typisk af med 500kr  

Anmeld Citér

31. maj 2015

NSNbørnetøj.dk

Vi har også købt brugte her i starten, da de vokser så hurtigt ud af dem, og de egentlig ikke blive udtrådt. Men Ellers kig dig for til lagersalg osv. Held og lykke med søgningen

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.