Nakkefoldsscanning med forkert resultat :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. maj 2015

LilleMie

lineog4 skriver:

Er jeres barn lille nok til du kan få en abort eller skal du selv føde? 

Selvom det er så "tidligt" i graviditeten skal du huske du skal gove dig selv lov til at sørge over det barn du har mistet. Måske du har brug for at møde ligesindede eller høre hvordan det så er at skulle igennem en graviditet efter eller.... Der er landsforeningen til støtte ved spædbørnsdød og der er ingen nedre grænser, hvis man føler man har mistet et barn så har man.

kæmpe kram

Jeg er "kun" 13+0 i dag, så det kan gøres med en abort endnu, så skal have lavet en kirurgisk abort.

Jeg føler, at vi har mistet vores barn, men hvad vi har brug for endnu af støtte osv vides ikke, vi er stadig i chok. Vi har mange venner og familie til at støtte os, og vigtigst vi har hinanden. Men tak for henvisningen til foreningen, måske det bliver relevant. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
LilleMie skriver:

Det endte ikke godt og udsigterne er så dårlige, at uanset om det skyldes en kromosomfejl eller ej, så vil vores barn stadig være alvorligt sygt og nok ikke overleve graviditeten Det eneste håb for os ville være, at væsken og nakkefolden skyldes en virus, men også her vil der være stor risiko for, at det har påvirket dens hjerne negativt. Så uanset hvilket svar vi får, har vi besluttet, at svaret vil give samme udfald, så jeg vil få foretaget en abort allerede i morgen  og Det er den værste beslutning, vi nogensinde har skulle træffe, men det er desværre den rigtige  

Vi vil få svar på prøverne senere, så vi ved, om den fejler noget, som skal tages hensyn til, hvis/når jeg bliver gravid igen. 

Kæmpe stort kram

kan slet ikke sætte mig i hvor smertefuld en situation I står i.

Husk at give jer tid til at sørge

Synes jeres beslutning er den bedste I kunne tage. 

Stort stort kram igen

Anmeld Citér

28. maj 2015

HappyOne

LilleMie skriver:

I dag skulle have være en god dag, vi skulle se vores lille baby  For 6 uger siden var til tryghedsscanning på klinikken, der viste et bankende hjerte og normal vækst, maven vokser lystigt og alt virkede normalt - så vi glædede os bare!

Men kort inde i scanningen får vi dommen, vores baby er syg, meget syg  Nakkefolden er 9 mm (grænsen går ved 3,5) og baby har en del væske rundt om hele kroppen og hovedet. Der er også væske inden i maven nær hjertet.

Vores verden er gået i stå, tårerne triller ned af mine kinder, men vi får gennemført scanningen (selvom hun tilbyder os en pause). Hun er ikke i tvivl, den er helt gal med baby  Vi skal derfor i morgen til moderkageprøve, for at finde ud af hvad der er galt (ikke om der er noget galt) og nok også have en tid til abort. Jeg forstår det ikke, jeg er snart ikke gravid længere, jeg græder så meget lige nu  Vores ønskebarn - vores lille mirakel, der havde været så svært at lave - er snart væk igen 

Da vi spurgte, om der var bare et lille håb for, at vi alligevel fik en rask baby, sagde hun, at hun ikke ville give os det håb, for hun havde aldrig set raske børn med så meget væske og så stor nakkefold. Hun tvivlede faktisk på, at den ville kunne klare hele graviditeten. Selvom det var en hård besked hun kom med, var hun sød, støttende, ærlig og professionel - og for det skal hun have tak! At vi nu står i vores livs mareridt er noget helt andet 

Synes liger jeg vil dele min historie med dig. 

Efter 7 mdr. fik vi endelig 2 streger længe ventede. vi ser hjerteblink mv. og får tid til en moderkageprøve. Da jeg er 11+6 finder vi ud af at babyen var syg, og skulle derfor have en kirugisk provokeret abort. Ligesom dig, den ene dag er jeg gravid, den næste er jeg ikke. Jeg fik foretaget min abort den 12/3, så det er stadig nyt og er stadig ked af det. Hvis du for brug for en at snakke med kan du altid skrive. 

Sender dig lige en masse krammer, håber i klare den, og at der snart kommer en ny spirer 

Anmeld Citér

28. maj 2015

Christine

LilleMie skriver:

Det endte ikke godt og udsigterne er så dårlige, at uanset om det skyldes en kromosomfejl eller ej, så vil vores barn stadig være alvorligt sygt og nok ikke overleve graviditeten Det eneste håb for os ville være, at væsken og nakkefolden skyldes en virus, men også her vil der være stor risiko for, at det har påvirket dens hjerne negativt. Så uanset hvilket svar vi får, har vi besluttet, at svaret vil give samme udfald, så jeg vil få foretaget en abort allerede i morgen  og Det er den værste beslutning, vi nogensinde har skulle træffe, men det er desværre den rigtige  

Vi vil få svar på prøverne senere, så vi ved, om den fejler noget, som skal tages hensyn til, hvis/når jeg bliver gravid igen. 

Stort og mange 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Holst85

Det er jeg rigtig ked af at høre.. En masser kram herfra.. 

Anmeld Citér

29. maj 2015

Os&lilledig

De aller største krammer og tanker som jeg overhoved kan finde frem 

Av hvor gør det dog ondt i mit hjerte på jeres vegne. Uretfærdige verden 

Me husk at baby elsker jer så højt at den kæmpede videre trods sygdom. Og blev der inde.  I skal nok blive forældre igen en dag <3 det fortjener i <3

Anmeld Citér

3. juni 2015

Anonym

LilleMie skriver:

I dag skulle have være en god dag, vi skulle se vores lille baby  For 6 uger siden var til tryghedsscanning på klinikken, der viste et bankende hjerte og normal vækst, maven vokser lystigt og alt virkede normalt - så vi glædede os bare!

Men kort inde i scanningen får vi dommen, vores baby er syg, meget syg  Nakkefolden er 9 mm (grænsen går ved 3,5) og baby har en del væske rundt om hele kroppen og hovedet. Der er også væske inden i maven nær hjertet.

Vores verden er gået i stå, tårerne triller ned af mine kinder, men vi får gennemført scanningen (selvom hun tilbyder os en pause). Hun er ikke i tvivl, den er helt gal med baby  Vi skal derfor i morgen til moderkageprøve, for at finde ud af hvad der er galt (ikke om der er noget galt) og nok også have en tid til abort. Jeg forstår det ikke, jeg er snart ikke gravid længere, jeg græder så meget lige nu  Vores ønskebarn - vores lille mirakel, der havde været så svært at lave - er snart væk igen 

Da vi spurgte, om der var bare et lille håb for, at vi alligevel fik en rask baby, sagde hun, at hun ikke ville give os det håb, for hun havde aldrig set raske børn med så meget væske og så stor nakkefold. Hun tvivlede faktisk på, at den ville kunne klare hele graviditeten. Selvom det var en hård besked hun kom med, var hun sød, støttende, ærlig og professionel - og for det skal hun have tak! At vi nu står i vores livs mareridt er noget helt andet 

Øv, verden er nogle gange hård og uretfærdig.. Jeg tænker på jer og føler med jer.

Anmeld Citér

3. juni 2015

ErDuHerIkkeSnart

LilleMie skriver:

Kære LilleMie

Mit hjerte græder, når jeg læser din besked herinde. Jeg kan huske dig fra tidligere indlæg, og ved hvor lang en kamp I har været igennem.

Det er så uretfærdigt - moder natur er fandme en dum kælling. Det I nu skal igennem, er min største frygt. Men jeres lille ønskebarn er syg, og jeg synes at I træffer den eneste rigtige og meget kærlige beslutning, som man kan træffe i jeres situation 

Alt må være uoverskueligt og sort, lige nu. Det er alene tiden, som kan få det til at lysne igen. Alle gode tanker og kræfter i jeres retning. Det er ikke retfærdigt 

Kh Signe

Anmeld Citér

3. juni 2015

LittleStarsMadeByUs <3

Øh nej

Sender dig det største kram

Vi har brugt lang tid på vores, hhv 1½ og 3 år - jeg ved så udmærket hvor hårdt det er at noget man har ventet og kæmpet for så længe ikke kommer eller som nu - pludselig ikke skal være der mere. Det må være så frygtelig en besked

Håber I snart oplever lykken igen

Anmeld Citér

3. juni 2015

Os&lilledig

LilleMie skriver:

Hvordan er det hele gået kære Mie..?  Har tænkt  meget på dig. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.